pzu
zobacz inne tematyNowa rzeczywistość. Czego oczekuje konsument?
Jak wynika z raportu PZU „Epoka nowych doświadczeń”, w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy znacząco zmieniły się potrzeby przeciętnego klienta. Wniosek jest prosty – musisz się do nich dostosować.
Czas na hiperpersonalizację. Klienci są z niej zadowoleni
Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości, jakie daje hiperpersonalizacja oferty - wynika z najnowszego raportu PZU. Nie chodzi tu tylko o możliwość konfigurowania produktów czy usług, ale także cały system dotarcia do klienta.
Płatności mobilne na fali - to skuteczny sposób na zwiększenie konwersji w e-commerce
Bez zróżnicowanych metod płatności nie masz szans na zwiększenie konwersji w e-commerce. Hitem ostatnich lat są płatności mobilne – także w sferze offline!
Pakiet szyty na miarę
Najważniejsze są potrzeby klienta. Dlatego naszym standardem jest brak standardu. Bo tak jak nie ma dwóch takich samych firm, tak nie ma dwóch identycznych pakietów ubezpieczeniowych – mówi Katarzyna Jezierska-Stencel, dyrektor Biura Ubezpieczeń Zdrowotnych TUW PZUW.
Jak połączyć chęć, obowiązek i przyjemność w budowanie marki godnej zaufania?
Zaufanie kojarzy się z bliskością, a tej nie ma bez zrozumienia i zaangażowania. Oto krótki przewodnik po tym, jak połączyć chęć, obowiązek i przyjemność w budowaniu marki godnej zaufania.
simpl.rent pozyskuje finansowanie. Celem pełna cyfryzacja i obniżenie ryzyka na rynku najmu mieszkań
1,5 mln zł trafiło do polsko-brytyjskiego startupu simpl.rent – cyfrowej platformy zwiększającej bezpieczeństwo i zaufanie na rynku najmu dzięki integracji rozwiązań fintechowych i produktów ubezpieczeniowych. Finansowanie umożliwi simpl.rent udział w profesjonalizacji rynku oraz rozpoczęcie ekspansji na rynki zagraniczne.
Marki godne zaufania się obronią [DEBATA]
„Pewność w niepewnych czasach, czyli moc, jaką daje zaufanie” – to temat debaty, jaka odbyła się w siedzibie redakcji „My Company Polska”. Agresja Rosji na Ukrainę i wybuch wojny za naszą wschodnią granicą sprawiły, że słowa takie jak „pewność” i „bezpieczeństwo” nabrały nowego, dramatycznego wymiaru.
Komunikacja firmowa z akuszerką w tle
Pracownik i firma potrzebują dobrej rozmowy – z feedbackiem dotyczącym wspólnych działań. To dzięki niej można budować wzajemne zaufanie i zaangażowanie. Dobra komunikacja wewnętrzna w firmie daje przestrzeń na tę rozmowę i sprawia, że obie strony mają głos – przekonuje dr hab. Jacek Wasilewski, medioznawca.
Żyj długo i szczęśliwie
Tak brzmią najpopularniejsze życzenia, ale by stały się rzeczywistością, potrzeba czegoś więcej niż słów. Konieczne są realne działania. Jakie? Oto recepta PZU.
Jak ochronić firmę przed hakerami? "Szkolenia powinny być standardem"
Polak mądry po szkodzie? Jeśli chcesz stracić pieniądze, czas i klientów, dalej kieruj się tą zasadą. Znacznie lepiej zapobiegać, zwłaszcza jeśli chodzi o cyberbezpieczeństwo.
Skuteczna ochrona przed cyberatakiem
Nie ryzykuj bez potrzeby. Cyberzagrożenia są wszędzie, ale możesz się przed nimi zabezpieczyć. Nawet, jeśli do ataku dojdzie, możesz otrzymać szybką pomoc.
Dla profesjonalistów. Dla ciebie
Nowoczesna technika jaką zrealizowano kampanię, odzwierciedla nasz innowacyjny charakter – uważa Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami w PZU.
PZU startuje z ofertą abonamentów sportowych. Do dyspozycji abonentów ponad 2700 obiektów
Produkt jest obsługiwany w całości online w aplikacji mojePZU, a użytkownik nie musi okazywać karty przy wstępie na trening i inne zajęcia. PZU Sport to benefit pracowniczy oferowany firmom zatrudniających co najmniej 10 osób.
PZU chce pozostać spółką dywidendową, planuje wzrost składki w '21 [WYWIAD]
PZU chce pozostać spółką dywidendową i dynamicznie rozwijać współpracę z bankami. Ubezpieczyciel ocenia, że obserwowane ożywienie gospodarcze doprowadzi w 2021 roku do dodatniej dynamiki przypisu składki brutto - poinformowała PAP Biznes prezes PZU Beata Kozłowska-Chyła.
Prezes PZU Zdrowie: "W pandemii mocno wzrosła świadomość zdrowia psychicznego" [WYWIAD]
Przed pandemią opieka medyczna była postrzegana jedynie w kontekście benefitu. Obecnie pracodawcy chcą wziąć większą odpowiedzialność za kondycję swoich pracowników – mówi Anna Janiczek, prezes zarządu PZU Zdrowie.
Zwycięzcy badania Marka Godna Zaufania 2021
Oto firmy, które zdobyły zaufanie przedsiębiorców. Przedstawiamy wyniki badania Marka Godna Zaufania 2021.
Czysty biznes, zero polityki? "Dzisiaj wszystkiemu można nadać kontekst polityczny"
Wiemy, że w październiku ubiegłego roku były wywierane naciski na Verlagsgruppe, by nie sprzedawać nam żadnych mediów. Podobne naciski były też w tej sprawie bezpośrednio na Polska Press – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu
Bo praca musi mieć sens! Wywiad z Anną Wardecką
Trudna sytuacja na rynku nie zwalnia nas od odpowiedzialności wobec naszych pracowników – mówi Anna Wardecka, dyrektor Biura Zarządzania Kadrami w PZU.
Ubezpieczenia grupowe w nowym stylu
Ubezpieczenia dopasowane do grup pracowników, dodatkowe benefity w postaci opieki zdrowotnej czy zniżki na inne produkty – to nowe trendy na rynku ubezpieczeń zbiorowych. Jeśli prowadzisz firmę, trzymaj rękę na pulsie. To może się opłacić!
Nowoczesny patriotyzm gospodarczy: Sekundy, które ratują życie
– Ochrona ludzkiego życia – to dla nas priorytet. PZU GO stworzone razem z Telematics Technologies to innowacyjne rozwiązanie, które może uratować życie – mówi Paweł Lewandowski, Dyrektor ds. Analiz i Wsparcia Narzędziowego PZU.
Uwierzytelnianie przez aplikację mObywatel dostępne dla firm
Firmy mogą już ubiegać się o zdobycie certyfikatu, który umożliwi uwierzytelnianie użytkowników korzystających z aplikacji mObywatel. Pierwszą firmą, która wdrożyła taką opcję, jest PZU.
Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania
Mówienie o produktach, które na co dzień dominują w naszej narracji biznesowej, zeszło na drugi plan. Teraz najważniejsze jest, żeby być solidarnym, żeby być z klientami, żeby realizować to, czego oni od nas chcą i potrzebują w tym trudnym okresie. Tak się buduje markę godną zaufania – mówili uczestnicy debaty „My Company Polska”.