piłka nożna

zobacz inne tematy
Stor9 i 9Production z nową kampanią „Z Orlika na Stadion” dla Fundacji Orły Sportu

Stor9 i 9Production z nową kampanią „Z Orlika na Stadion” dla Fundacji Orły Sportu

Rusza ogólnopolski turniej „Z Orlika na Stadion” organizowany przez Fundację Orły Sportu w ramach Programu Aktywna Szkoła, we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. 7 września wystartowała promująca go kampania, stworzona przez agencję Stor9 i studio produkcyjne 9Production. Inicjatywa skierowana do młodych piłkarzy z całej Polski, otwiera przed nimi możliwość rozwijania sportowych umiejętności i spełnienia marzeń na największej piłkarskiej arenie w kraju.

Zdobywamy kolejne bastiony

Zdobywamy kolejne bastiony

Esencją było, jest i będzie wygrywanie. Jeśli celem przestanie być triumf nad przeciwnikiem, to nie będzie to już sport. W przyszłości utrzymanie romantyzmu tej dziedziny będzie zależeć od technologii – mówi Paweł Osterreicher, CEO i cofounder ReSpo.Vision.

FC.APP nawiązuje partnerstwo z PZPN. "To otwiera drogę do współpracy z innymi federacjami"

FC.APP nawiązuje partnerstwo z PZPN. "To otwiera drogę do współpracy z innymi federacjami"

Partnerstwo z PZPN to przede wszystkim kwestia prestiżu. Jest to również potwierdzenie jakości naszego produktu i otwiera drogę do dalszych współprac z innymi federacjami piłkarskimi w Europie, co z kolei może przyczynić się do zwiększenia naszej bazy potencjalnych klientów i partnerów - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Rafał Warchoł, CEO FC.APP.

Zenit Sankt Petersburg a obywatelstwa jego piłkarzy

Zenit Sankt Petersburg a obywatelstwa jego piłkarzy

Malcom oraz Claudinho - Brazylijczycy występujący w barwach klubu Zenit Sankt Petersburg - otrzymali rosyjskie obywatelstwo. Decyzja o przyjęciu obywatelstwa przez sportowców szokuje zwłaszcza w obliczu rosyjskiej inwazji na Ukrainę,

Jak analityka danych zmienia sport? "Dziś już nie uświadczysz takich piłkarzy jak Riquelme" [WYWIAD]

Jak analityka danych zmienia sport? "Dziś już nie uświadczysz takich piłkarzy jak Riquelme" [WYWIAD]

Drastyczna zmiana stylu gry w NBA to właśnie konsekwencja drobiazgowej analityki. Jeszcze na początku lat dwutysięcznych ligę dominowali potężni centrzy i rzucający długie „dwójki” obrońcy w stylu Koby’ego Bryanta, a wcześniej Michaela Jordana. Dziś w zasadzie każdy szuka rzutu za trzy punkty - mówi Paweł Osterreicher, współzałożyciel i CEO ReSpo.Vision.

Michniewicz odchodzi z funkcji selekcjonera

Michniewicz odchodzi z funkcji selekcjonera

PZPN poinformował o zakończeniu umowy Czesława Michniewicza, jako selekcjonera reprezentacji Polski. Opada kurz wokół afery z rządową premią dla całego sztabu i piłkarzy, którzy wywalczyli pierwszy od 36 lat awans do fazy pucharowej mundialu.

Do przodu, Polsko! Najlepsze startupy sporttech

Do przodu, Polsko! Najlepsze startupy sporttech

Do przodu, Polsko! Choć tegoroczny mundial budzi mnóstwo kontrowersji, to wciąż jest najważniejszą piłkarską imprezą czterolecia. Nie ma więc chyba lepszego momentu na analizę rodzimego rynku sporttech.

Mundial w Katarze. Oficjalne aplikacje turnieju będą szpiegować kibiców?

Mundial w Katarze. Oficjalne aplikacje turnieju będą szpiegować kibiców?

Mundial w Katarze od dawna budzi liczne kontrowersje. Najnowsze są związane z aplikacjami, jakie będą do pobrania przy okazji turnieju. Eksperci podkreślają, że zwłaszcza Ehteraz - obowiązkowa aplikacja dla wszystkich kibiców przybywających do Kataru - daje ogromne pole do nadużyć związanych z prywatnością użytkowników.

Football Thrift Shop to polski sklep z retro koszulkami piłkarskimi. Czy na tej pasji można zarobić?

Football Thrift Shop to polski sklep z retro koszulkami piłkarskimi. Czy na tej pasji można zarobić?

Motto naszego sklepu brzmi: „Koszuleczki, piłeczka, lifestyle”. To nie jest przypadkowy slogan, bo chcemy rozwijać w Polsce kulturę chodzenia na co dzień w wyjątkowych i rzadkich koszulkach piłkarskich. Na Zachodzie to standard – mówią Filip Nosel i Adam Niewiński, założyciele sklepu Footbal Thrift Shop, który sprzedaje piłkarskie koszulki retro.

Robert Lewandowski współtworzy grę piłkarską. Znamy kolejne szczegóły [TYLKO U NAS]

Robert Lewandowski współtworzy grę piłkarską. Znamy kolejne szczegóły [TYLKO U NAS]

Robert jest nie tylko ambasadorem, ale również udziałowcem projektu i współtwórcą. Konsultowaliśmy z nim różne rozwiązania i pomysły – najważniejsze były pierwsze rozmowy, kiedy nakreśliliśmy sobie kierunki rozwoju. Jestem przekonany, że nie ma drugiego projektu, przy którym osoba z gigantycznymi osiągnięciami sportowymi jest tak blisko - mówi Rafał Cymerman, prezes spółki RL9Sport Games.

DoMManU: "Chciałem zbudować aktywną społeczność wokół FIFY. Nie narzekam na brak ofert współpracy"

DoMManU: "Chciałem zbudować aktywną społeczność wokół FIFY. Nie narzekam na brak ofert współpracy"

Niechętnie współpracuję z kimś zupełnie niepowiązanym ze sceną FIFY. Nie chcę wyjeżdżać z produktami w żaden sposób niekojarzącymi się z futbolem. Bardzo często jest tak, że marki nie zwracają się do mnie z konkretnym briefem, ale pytają jak ugryźć temat, żeby zainteresować społeczność FIFY - mówi DoMManU, twórca kanału YouTube Kartomania.

Chcesz o tym pogadać? [FELIETON]

Chcesz o tym pogadać? [FELIETON]

Przeczytałem niedawno wywiad z Jessem Lingardem, piłkarzem Manchesteru United i reprezentacji Anglii. Piłkarze rzadko mają coś ciekawego do powiedzenia, ale ten był akurat interesujący.

"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?

"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?

Sportowa spółka, której twarzą jest Krzysztof Stanowski, w środę 13 października punktualnie o 18:15 startuje na platformie Emiteo.pl z emisją swoich akcji. Zbiórka ma szansę znaleźć się wśród rekordowo szybkich kampanii polskiego crowdfundingu - do tej pory chęć zainwestowania w klub zgłosiło ponad 15 tys. osób, które zadeklarowały łącznie niemal 30 mln zł.

Viaplay nabywa wyłączne prawa w Polsce do wielkiej piłkarskiej imprezy

Viaplay nabywa wyłączne prawa w Polsce do wielkiej piłkarskiej imprezy

Viaplay pokaże w Polsce Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Kobiet FIFA 2023. Wszystkie 64 mecze turnieju, który odbędzie się w 2023 roku w Australii i Nowej Zelandii, będą transmitowane na żywo. Transmisje będą odbywały się z udziałem polskich komentatorów oraz ekspertów, a także z wykorzystaniem lokalnego studia.

Więcej czasu!

Więcej czasu!

Uwaga! To nie będzie tekst o piłce nożnej, chociaż początkowo może na taki wyglądać. To jednak tylko pozory.

Grupa Azoty przestaje sponsorować Pogoń Szczecin

Grupa Azoty przestaje sponsorować Pogoń Szczecin

Umowa sponsorska została wypowiedziana bez żadnego uzasadnienia. Wypowiedzenie złożono - jak czytamy w oficjalnym komunikacie klubu - bez wcześniejszej zapowiedzi w przedostatnim dniu umożliwiającym brak kontynuacji współpracy stron w następnym sezonie.