Startup ReSpo.Vision - specjaliści od danych. Wywiad z Mateuszem Szalą

Respo.Vision
Respo.Vision, fot. materiały prasowe
Technologia ReSpo.Vision dociera na coraz więcej rynków - jesteśmy już obecni nie tylko w Europie, ale również w Azji i obu Amerykach. Inwestorzy są bardzo zainteresowani naszą działalnością, co wkrótce może się przełożyć na ciekawe ogłoszenie - zapowiada Mateusz Szala, Co-founder ReSpo.Vision.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Jak zauważa Mateusz Szala, w Polsce klimat wokół sport techów staje się coraz lepszy. - Dużo dzieje się zwłaszcza wokół piłki nożnej, PZPN mocno stara się animować środowisko. To ważne również dla startupów, które powinny tworzyć praktyczne rozwiązania, przydatne zespołom i zawodnikom - wyjaśnia przedsiębiorca.

ReSpo.Vision to nie tylko dane dostarczane organizacjom sportowym, ale również zmiana w konsumpcji sportu. - Pracujemy obecnie nad innowacyjnymi zastosowaniami mediowymi, które prawdopodobnie już wkrótce pojawią się przy okazji transmisji w sportach motorowych - zapowiada Szala.

Czy polscy sportowcy chętnie inwestują w startupy? Co jeszcze planuje ReSpo.Vision? Zachęcamy do obejrzenia całej rozmowy z Mateuszem Szalą. Wywiad jest częścią akcji: Międzynarodowy Dzień Sportu w My Company Polska.

ZOBACZ RÓWNIEŻ