Top 30 najciekawszych profili na polskim Linkedinie
Jak zdobyć finansowanie, reklamować swoje produkty, rozwijać umiejętności i „pić z właściwego kieliszka”? Wszystkiego tego dowiesz się z Linkedina. Wystarczy śledzić osoby z naszej listy Top 30.
Porady dyrektora operacyjnego LinkedIn o zatrzymywaniu najlepszych pracowników
Gdy nadeszła pandemia, ludzie trzymali się swoich stanowisk pracy. Jednak zaledwie kilka miesięcy później zaobserwowaliśmy lawinę zmian ról, co my w LinkedIn nazwaliśmy "Wielkim Przetasowaniem" – wspomina Dan Shapero, chief operating officer w LinkedIn.
Znajdź mnie, jeśli potrafisz. Na Linkedinie
Jeśli chcesz poczuć się jak Leonardo DiCaprio i zostać złapany przez rekruterski odpowiednik Toma Hanksa, lepiej podkręć swój profil na LinkedInie. Podpowiadamy, jak to zrobić.
Badanie: więcej śledzących profil społecznościowy firmy to większy przychód
Nawet o 30 mln złotych rocznie może poprawić się wynik finansowy przedsiębiorstwa, które umiejętnie angażuje uwagę użytkowników mediów społecznościowych. Badacze z Akademii Leona Koźmińskiego obliczyli, że przyrost widowni w serwisie Linkedin o 1 proc., może oznaczać powiększenie przychodu przedsiębiorstwa o 0,5 proc.
KarmaCheck sprawdzi czy nie kłamiesz w CV
RKKVC inwestuje w KarmaCheck - startup współtwórcy LinkedIna, którego misją jest weryfikacja danych dotyczących kariery potencjalnych pracowników.
Jak złowić klienta w sieci
Jeśli chcemy rozpocząć sprzedaż w internecie, musimy przetestować kilka platform, które pozwolą nam trafić do naszych potencjalnych klientów. Potem być może przyjdzie czas na influencerów. Jak zacząć przygodę z e-commerce i zdobywaniem klientów? Podpowiadamy.
Jak skutecznie publikować na LinkedIn [PORADNIK]
Siedem kroków, które pomogą ci zdobyć renomę i klientów.
LinkedIn Learning - czy to się opłaca?
Platforma LinkedIn Learning oferuje ponad 16 tys. kursów online oraz dostęp do różnych programów i certyfikatów. Czy warto wykupić dostęp?
Jak wykorzystać możliwości social sellingu? "To temat, który dużo obiecuje" [WYWIAD]
Główne korzyści z social sellingu odnosi sprzedaż. Skuteczny i dynamiczny program social sellingowy buduje również markę oraz rozpoznawalność firmy i jej ekspertów - mówi Dariusz Borowski, partner w agencji Business Edge.
Nie tylko Facebook
W Polsce działa całkiem sporo serwisów społecznościowych, z których część, choć nie tak popularna wśród internautów jak Facebook czy YouTube, też może spełnić swoje zadanie jako miejsce prowadzenia działań promocyjnych. Omawiamy niektóre z nich.