Ruszyły zapisy na Imagination Day 2019
fot. materiały prasoweWystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu.
Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Imagination Day to największe wydarzenie branży kreatywnej w Polsce. Skierowane do osób, które stawiają na rozwój i chcą poszerzać horyzonty. To jedyna taka okazja, aby na żywo posłuchać najbardziej utytułowane osoby z branży reklamy i marketingu, biznesu oraz sztuki. Imagination Day już od dziewięciu lat inspiruje polską publiczność poprzez łączenie kreatywności z wielu dziedzin oraz z różnych zakątków świata. W tym roku prelegentami Imagination Day będą między innymi:
• Anders Svensson, Global Design Director, Nike, Nowy York
• Pia Af Hällström, Creative Director & Partner, Works, Helsinki,
• Thiago Cruz, Global Creative Director, Publicis Italy, Mediolan,
• Amaya Coronado, CEO, LOLA MullenLowe Spain, Madryt
• Chris Chapman, Head of Art., Droga 5, Londyn
• Vasjen Katro, Artysta, Graphic and UI/UX designer, Albania
Tylko do 14 sierpnia obowiązuje tańsza, wakacyjna pula biletów. Liczba wejściówek w promocyjnej cenie jest ograniczona.
Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. My Company Polska jest patronem medialnym konferencji.