Patronaty. Luty 2024

Patronaty. Luty 2024
Oto wydarzenia, którym patronuje My Company Polska.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 2/2024 (101)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Bieg Na Szczyt Rondo 1 po raz dwunasty – Ruszyły zapisy!

Najbliższy Bieg Na Szczyt Rondo 1 odbędzie się 16 marca 2024 r. O zawodach w Rondo 1 słyszał już chyba każdy, kto miał styczność z bieganiem po schodach, czyli tzw. towerrunningiem. Bieg Na Szczyt Rondo 1 od swojej debiutanckiej edycji w 2011 r. zdobył miano wydarzenia kultowego i jeszcze nie zdarzyło się, by jego lista startowa nie została wypełniona w całości.

Na popularność zawodów kluczowy wpływ ma nie tylko wyjątkowy format biegu, ale także jego poziom sportowy. Warszawski biurowiec już dwukrotnie był gospodarzem mistrzostw Europy w bieganiu po schodach, rozgrywanych pod egidą Towerrunning World Association. Każdego roku na 37. piętro wieżowca wbiegają najlepsi zawodnicy w tej konkurencji na świecie, a często również znane osoby ze świata sportu, mediów i kultury.

Szalenie istotny jest też charytatywny wymiar wydarzenia. Bieg Na Szczyt Rondo 1 od początku swojego istnienia wspiera Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce, przekazując na rzecz Wioski SOS w Kraśniku przychód z opłat startowych wpłacanych przez uczestników biegu. Zebrana w ten sposób łączna kwota przekroczyła już 300 tys. zł.

Obowiązuje limit 600 uczestników, a cena pakietu startowego będzie się wahać od 59 do 79 zł. Z uwagi na ograniczoną liczbę zawodników, a także historię dotychczasowych rejestracji, organizatorzy zalecają, by nie zwlekać z zapisaniem się na bieg, ponieważ pakietów nie wystarczy dla wszystkich chętnych. 

------------------------------------------------------

Szukamy diamentów marketingu

Trwa nabór zgłoszeń do konkursu e-Izby Performance Marketing Diamonds EU 2024. Oznacza to, że agencje performance, brandy, wydawcy, domy mediowe oraz firmy rozpoczynają rywalizację, która podsumuje ich całoroczne dokonania. Jury oceni projekty prowadzone na 27 rynkach UE. To jedyny konkurs, który pokazuje międzynarodowy prestiż polskich specjalistów performance marketingu i afiliacji.

Dynamika rozwoju marketingu online odpowiada rosnącej sile e-commerce, i na odwrót. Autorów tego sprzężenia zwrotnego można oklaskiwać w wielu środowiskach, ale w tym przypadku reflektory zostaną skierowane na żywiołowy i innowacyjny cyfrowy marketing efektywnościowy.

Pokazać swoje sukcesy można w kategoriach czterech bloków tematycznych:• Performance & Affiliate Marketing• Creative Performance• Content Performance• Strategy Performance

A do tego również w kategoriach głównych: B2B Campaign of the Year oraz B2C Campaign of the Year.

Po więcej informacji zapraszamy na pmdiamonds.eu 

------------------------------------------------------

Okazja dla osób zajmujących się SEO i SE

Pierwsza edycja semWAW zakończyła się sukcesem, dlatego już 22 marca impreza powraca do Campusu Google. semWAW#2, czyli bliźniaczy event krakowskiego semKRK w Warszawie, ponownie zgromadzi pasjonatów marketingu internetowego. Na uczestników czeka duża dawka merytorycznej wiedzy, panel dyskusyjny oraz spotkania ze sponsorami i innymi specjalistami z branży. Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się Przemysław Modrzewski, Łukasz Żelezny, Marcin Żmuda i Łukasz Chwiszczuk.

Event poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO prowadzone na poziomie średnio zaawansowanym. To wyjątkowe szkolenia online odpowiadające na potrzeby specjalistów, dla których kursy dostępne na rynku nie są wystarczające. Są oceniane bardzo wysoko, a 10 na 10 uczestników poleca udział w nich.

Bilety na wydarzenie są już dostępne. Przy ostatnich edycjach wyprzedawały się co do jednego, więc nie odkładaj zakupu na ostatnią chwilę! Agendę wydarzenia oraz więcej informacji sprawdzisz na stronie semwaw.pl 

------------------------------------------------------

Spotkanie dla branży e-commerce

Global Sellers 13-14 stycznia zorganizowało wyjątkową konferencję skierowaną do sprzedawców Amazon. To dwudniowe wydarzenie odbyło się w Warszawie i przyciągnęło uwagę zarówno początkujących, jak i zaawansowanych przedsiębiorców zainteresowanych globalną ekspansją na platformie Amazon.

Spotkanie to miało na celu dostarczenie praktycznych strategii sprzedażowych, które pomogą uczestnikom odnieść sukces na międzynarodowym rynku e-commerce.Wyjątkowymi cechami tej konferencji była transmisja online oraz tłumaczenie na język polski i rosyjski, aby wszyscy zainteresowani mogli uczestniczyć w wydarzeniu, niezależnie od swojej lokalizacji.Ponadto konferencja oferowała uczestnikom możliwość bezpośredniego kontaktu z ekspertami. Stoły eksperckie były miejscem, gdzie można było zadawać pytania, wymieniać się pomysłami i uzyskiwać indywidualne porady od specjalistów. To również idealna okazja do nawiązania cennych kontaktów biznesowych.

Sponsorzy konferencji to sami eksperci Amazon, w związku z tym uczestnicy mieli możliwość pozyskania narzędzi i wsparcia niezbędnego do rozwoju ich biznesów na Amazonie.

Dzięki prezentacjom międzynarodowych ekspertów uczestnicy zdobyli nową perspektywę i pewność siebie, które pomogą im osiągnąć sukces na globalnym rynku e-commerce.

------------------------------------------------------

14. Kongres Podatków i Rachunkowości KPMG

KPMG w Polsce zaprasza na 14. Kongres Podatków i Rachunkowości, który odbędzie się 13 lutego 2024 r. To wydarzenie na rynku, podczas którego eksperci KPMG omawiają kluczowe kwestie i trendy wpływające na agendy zarządzających firmami w Polsce i osób odpowiedzialnych za funkcje finansowo-podatkowe. Kongres KPMG odbędzie się w formule online, a prelekcje będą prowadzone w dwóch równoległych ścieżkach tematycznych.

Uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji z zakresu podatków, prawa, ESG i nowych technologii. Udział w kongresie KPMG jest bezpłatny i możliwy po wcześniejszej rejestracji oraz otrzymaniu akredytacji. Szczegóły wydarzenia oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie kpmg.pl

------------------------------------------------------

Raport Aplikuj.pl:2024 r. pod znakiem rekrutacji multigeneracji

Multigeneracja na rynku pracy jest faktem, z którym muszą się zmierzyć zarówno pracodawcy, jak i rekruterzy. O tym, że siła zespołu tkwi w jego różnorodności, mówi się często. Zdecydowanie rzadziej zwraca się uwagę na wyzwania, które niesie ze sobą zjawisko wielopokoleniowości podczas procesu rekrutacji i w miejscu pracy. Obraz aktualnej sytuacji na rynku prezentuje raport „Rekrutacja multigeneracji – trendy i wyzwania w 2024 r.” opublikowany przez portal Aplikuj.pl.

Doświadczenie zawodowe, oczekiwania wobec pracodawcy, motywacje, umiejętności, a nawet styl życia. Gdy baby boomersi oraz przedstawiciele generacji X i Y nauczyli się ze sobą pracować, a rekrutacja wielopokoleniowa nie sprawiała specjalistom większych problemów, na rynek pracy wkroczyły Zetki, które okazały się sporym wyzwaniem nie tylko dla starszych „kolegów z pracy”, lecz także rekruterów.

– Dane z raportu są dość optymistyczne: aż 42 proc. ekspertów z branży HR uważa, że wielopokoleniowość to szansa dla rynku pracy. Różnorodność faktycznie może rzutować na sukces firmy – to opcja na zbudowanie zespołu, którego członkowie będą uzupełniali się kompetencjami wymieniali doświadczeniem i wiedzą. Pracownicy z dużym stażem często pełnią funkcję mentorów nowo zatrudnionych osób, z kolei przedstawiciele pokolenia Z są oknem na świat technologicznych nowinek – mówi Izabela Foltyn, kierownik ds. sprzedaży, Aplikuj.pl.

My Company Polska wydanie 2/2024 (101)

Więcej możesz przeczytać w 2/2024 (101) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ