Nowy multibrand w branży fashion wchodzi do gry. "Będziemy skupiać solidne polskie marki"
Fot. materiały prasowe- Obecnie jesteśmy niekwestionowanymi ekspertami w selekcji i sprzedaży bielizny damskiej. Od niemal 20 lat Intymna.pl budowała swoją pozycję eksperta, stawiając na sprzedaż produktów polskich marek. Teraz czas na transfer tego doświadczenia na nowe obszary i nową odsłonę sklepu z modą PRIMODO, a więc miejsca, w którym znajdzie się asortyment dla użytkowników bardziej i mniej wymagających – wyjaśnia Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Grupy Modne Zakupy.
PRIMODO otwiera się na nowe marki, targetując swoją ofertę do klientów z różnymi gustami i potrzebami. Obecnie cała Grupa Modne Zakupy skupia na swojej platformie ponad 100 marek z bielizną i modą, a do końca roku ich ilość zwiększy się co najmniej do 150. Włączenie nowej marki jest możliwe w ciągu kliku dni dzięki prostej integracji umożliwiającej współpracę z na różnych modelach współpracy.
- Będąc liderem jednej kategorii byłoby grzechem nie wykorzystać tego potencjału i nie rozwijać nowych. PRIMODO to projekt, który w ramach naszej unikalnej platformy e-commerce będzie zlinkowany z dotychczasowym sklepem Intymna.pl, co daje możliwość łączenia zamówień w koszyku i dostarczania zakupów do klienta końcowego w ramach jednej przesyłki. Takie rozwiązanie jest nie tylko wygodne z perspektywy klienta, jest ale również ekonomiczne i ekologiczne – dodaje Piotr Suchodolski, VP ds. Marketingu i e-commerce I dodaje: - Projekt PRIMODO, tak jak jego starsza siostra Intymna.pl będzie skupiał solidne polskie marki, ale pojawią się też marki z odzieżą premium. Dzisiaj nasze serwisy odwiedza niemal 1 mln użytkowników miesięcznie bez wsparcia zasięgowych kampanii reklamowych. Potencjał wzrostu jest olbrzymi.
Klienci multibrandu będą mogli również liczyć na darmową dostawę oraz na możliwość dokonania zwrotu w ciągu 30 dni. Odwiedzający serwis będą mogli liczyć na wiele specjalnych ofert, rabatów czy kodów promocyjnych – co jest domeną GZM praktykowaną m.in. na Intymna.pl.
- Branża fashion i poszerzanie aktualnej oferty w sposób naturalny budując na dotychczasowym know-how sektora bielizny, to dopiero początek. Nie zamierzamy się ograniczać i niebawem będziemy informować o nowych kategoriach, które pojawią się na naszej platformie. Obecnie koncentrujemy się na polskim rynku i chcemy zbudować zdrowy i rentowny biznes. Po osiągnięciu satysfakcjonujących wskaźników nie wykluczamy rozszerzenia biznesu na rynki sąsiednie - podsumowuje Grażyna Piotrowska-Oliwa.