Kim jest typowy klient, który płaci bezgotówkowo? Wywiad z Joanną Erdman

Trochę szablonowo utożsamiamy pewne zachowania z grupami pokoleniowymi. Nie zważając na podziały demograficzne, jest mnóstwo ludzi, którzy akceptują nowe technologie, są ich zwolennikami i aktywnie z nich korzystają - wywiad z Joanną Erdman, prezeska Fundacji Polska Bezgotówkowa.
- W ostatnich miesiącach dostarczyliśmy na polski rynek ponad 110 tys. nowych terminali płatniczych, zmniejszyliśmy również grupę osób wykluczonych cyfrowo. Nasza Fundacja wiele czasu poświęca na edukację seniorów i przedsiębiorców - wskazuje Erdman.
Jeżeli podczas płatności online klient nie ma możliwości zapłacenia tak, jak lubi, to często porzuca koszyk. - Największym wyzwaniem przedsiębiorców e-commerce'owych jest takie projektowanie usług, by zatrzymać kupujących przy sobie - dodaje ekspertka.
Wywiad odbył się podczas Impact'23 w Poznaniu.