Fundacja Polska Bezgotówkowa

zobacz inne tematy
Klient stawia na prostotę

Klient stawia na prostotę

Idealne płatności… nie powinny być zauważane przez klienta. – Jeśli płatności są barierą, klient po prostu nie wykona transakcji – mówi Joanna Erdman, prezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Transakcje bezgotówkowe stały się wymogiem

Transakcje bezgotówkowe stały się wymogiem

Zwyczaje płatnicze – jak podkreślają eksperci – co do zasady zmieniają się raczej wolno, jednak w ostatnich latach tempo zmian znacznie przyspieszyło, zwłaszcza w zakresie sposobów dokonywania płatności za zakupy towarów i usług przez konsumentów.

Joanna Erdman za sterami Fundacji Polska Bezgotówkowa

Joanna Erdman za sterami Fundacji Polska Bezgotówkowa

Joanna Erdman od lat zajmuje się obszarem strategii, bankowości cyfrowej, digitalizacji i rozwoju technologicznego oraz aktywnie uczestniczy w inicjatywach rynkowych z obszaru rozwoju innowacji, płatności bezgotówkowych i cyfryzacji. Nowa prezes wspierała strategicznie Fundację Polska Bezgotówkowa od początku jej działania jako członek Rady Fundacji.

W Polsce wciąż występują "białe plamy płatnicze". W ponad połowie wsi nie można płacić bezgotówkowo

W Polsce wciąż występują "białe plamy płatnicze". W ponad połowie wsi nie można płacić bezgotówkowo

Obrót bezgotówkowy jest coraz powszechniejszy w gminach wiejskich i mniejszych miejscowościach, jednak rozwój tych transakcji jest tam nieco wolniejszy. Potwierdzają to wyniki najnowszego badania „Białe plamy w akceptacji kart płatniczych a wykluczenie finansowe” opublikowanego w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej „Warto Bezgotówkowo”.