Fundacja Polska Bezgotówkowa
zobacz inne tematyKim jest typowy klient, który płaci bezgotówkowo? Wywiad z Joanną Erdman
Trochę szablonowo utożsamiamy pewne zachowania z grupami pokoleniowymi. Nie zważając na podziały demograficzne, jest mnóstwo ludzi, którzy akceptują nowe technologie, są ich zwolennikami i aktywnie z nich korzystają - wywiad z Joanną Erdman, prezeska Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Klient stawia na prostotę
Idealne płatności… nie powinny być zauważane przez klienta. – Jeśli płatności są barierą, klient po prostu nie wykona transakcji – mówi Joanna Erdman, prezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Transakcje bezgotówkowe stały się wymogiem
Zwyczaje płatnicze – jak podkreślają eksperci – co do zasady zmieniają się raczej wolno, jednak w ostatnich latach tempo zmian znacznie przyspieszyło, zwłaszcza w zakresie sposobów dokonywania płatności za zakupy towarów i usług przez konsumentów.
Joanna Erdman za sterami Fundacji Polska Bezgotówkowa
Joanna Erdman od lat zajmuje się obszarem strategii, bankowości cyfrowej, digitalizacji i rozwoju technologicznego oraz aktywnie uczestniczy w inicjatywach rynkowych z obszaru rozwoju innowacji, płatności bezgotówkowych i cyfryzacji. Nowa prezes wspierała strategicznie Fundację Polska Bezgotówkowa od początku jej działania jako członek Rady Fundacji.
Wakacje kredytowe, cyberbezpieczeństwo, płatności bezgotówkowe. Relacja z EKF 2022 [WYWIADY]
Na początku czerwca w Sopocie odbyła się kolejna edycja Europejskiego Kongresu Finansowego. W studiu "My Company Polska" odbyliśmy wiele inspirujących rozmów. Zapraszamy do oglądania!
W Polsce wciąż występują "białe plamy płatnicze". W ponad połowie wsi nie można płacić bezgotówkowo
Obrót bezgotówkowy jest coraz powszechniejszy w gminach wiejskich i mniejszych miejscowościach, jednak rozwój tych transakcji jest tam nieco wolniejszy. Potwierdzają to wyniki najnowszego badania „Białe plamy w akceptacji kart płatniczych a wykluczenie finansowe” opublikowanego w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej „Warto Bezgotówkowo”.
Polska Bezgotówkowa także w e-commerce? ”Rynek jest w obszarze naszych zainteresowań” [TYLKO U NAS]
Fundacja Polska Bezgotówkowa zamierza rozwijać program rozpowszechniania płatności bezgotówkowych. Jednym z obszarów, w który może wejść, jest np. e – commerce – zadeklarował podczas debaty organizowanej przez My Company Polska Zbigniew Wiśniewski, wiceprezes fundacji.