Czy aplikacja bankowa powinna przysłonić inne ikony w smartfonie? Wywiad z Michałem Macierzyńskim
Michał Macierzyński / Fot. materiały własne
Aplikacje bankowe to jedne z najczęściej używanych aplikacji. Nasz klient loguje się do aplikacji IKO średnio dziesięć razy w tygodniu - wskazuje Michał Macierzyński, dyrektor departamentu usług cyfrowych, PKO BP.
Jak wskazuje ekspert PKO BP, współcześnie aplikacje bankowe nie służą już tylko do sprawdzania salda. - Banki dodają do swoich aplikacji różnego rodzaju usługi tj. możliwość kupna biletów na komunikację miejską czy opłacenia przejazdu autostradą - wyjaśnia Macierzyński.
Nasz rozmówca dodaje, iż pomimo postępującej cyfryzacji, PKO BP nie rezygnuje z oddziałów stacjonarnych - wciąż ma ich najliczniejszą sieć w Polsce.
Zachęcamy do odsłuchania całej rozmowy. Wywiad odbył się podczas konferencji Impact'24 w Poznaniu.