Altkom Akademia przejmuje Socjomanię. "Przewidujemy znaczący wzrost zapotrzebowania na szkolenia"
Joanna Mihułka-Petru / Fot. materiały prasoweDo grupy Altkom dołącza Socjomania. To firma konsultingowo-szkoleniowa specjalizująca się w digital marketingu, innowacjach biznesowych i HR, z naciskiem na aspekty cyfrowe. Jest jedynym w Polsce partnerem Digital Marketing Institute, który ma uprawnienia do prowadzenia certyfikowanych kursów „Digital Marketing” oraz „Strategy & Leadership”.
Łącząc nasze siły, tworzymy unikalną na polskim rynku ofertę, która kompleksowo odpowiada na potrzeby firm w zakresie szkoleń i transformacji cyfrowej – komentuje Szymon Lisowski, CEO Socjomanii
W raporcie „Reaching the last mile of convergence” eksperci Banku Światowego podkreślają, że podnoszenie kwalifikacji pracowników jest kluczowe dla zwiększenia produktywności i konkurencyjności gospodarki.
– Firmy, które są na ścieżce stałego rozwoju swoich pracowników z tej drogi już nie zawrócą, ponieważ na co dzień doświadczają efektów wzmacniania ich biznesów. Jestem przekonana, że rozszerzenie naszej oferty o produkty Socjomanii pozwoli nam bardziej efektywnie projektować ścieżki rozwojowe dla naszych klientów – mówi Mihułka-Petru.
Jak przekonują przedstawiciele Altkom Akademii, grupa zdecydowała się na wykupienie większościowych udziałów w Socjomanii, mimo że 2024 r. był trudny dla branży szkoleniowej. Dane wskazują, że wiele firm odnotowało gorsze wyniki niż w latach poprzednich, co związane jest m.in. z brakiem środków z KPO na szkolenia, szalejącą inflacją, rozwojem sztucznej inteligencji, zwolnieniami w branży IT.