Patronaty My Company Polska. Styczeń 2022

Patronaty
Źródło: materiały prasowe
Przedstawiamy wydarzenia, które objęliśmy swym patronatem.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 1/2022 (76)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Tak zwycięża się w digitalu
Nagrody IAB MIXX Awards rozdane

2 grudnia poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Najmłodszy headhunter na świecie” przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Jury konkursu przyznało 10 złotych statuetek kampaniom: „#GamingBezBarier” w kategorii Games & eSport „Bez LGBT+ nie ma Polski” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR „Cyberpunk 2077 – Night City zmienia wszystkich” w kategorii Cross Media Integration „KRÓL w CANAL+” w kategorii Cross Media Integration „Najmłodszy headhunter na świecie” w kategoriach Best Use of Social Media oraz Online Marketing with Influencer „Stop kobietobójstwu!” w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR „Walka o każdy grosz – Jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?” w kategorii Performance Marketing „Zanuć Turururu” w kategorii Innovation & Smart Solution „Żywiec Męskie Granie #wdomu” w kategorii Digital Experience.

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczyły 42 kampanie reklamowe (spośród ponad 230 zgłoszeń), które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Praca 4.0

Jak będzie wyglądał rynek pracy 2022–2023? Jakie działania będą najważniejsze dla działów HR? Co zdecyduje o konkurencyjności w zabieganiu o talenty? Na te pytania odpowiedzą uczestnicy konferencji Praca 4.0 organizowanej przez Konfederację Lewiatan. Impreza odbędzie się 24–28 stycznia.

Nie ma wątpliwości, że pandemia Covid-19 zmieniła rynek pracy. Na dużą skalę przekonaliśmy się m.in., że można pracować zdalnie. Jakie inne trendy na rynku pracy spowodowała pandemia? O tym będą rozmawiać przedstawiciele biznesu, polityki, administracji i świata nauki. Organizatorzy spodziewają się ok. 200 uczestników.

Konferencja jest bezpłatna. Pierwszego dnia uczestnicy konferencji spotkają się stacjonarnie – w hotelu Novotel w Warszawie. Podczas następnych dni odbędą się warsztaty online.

Znamy zwycięzców Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju 2021

4 listopada 2021 r. w przestrzeni Kinogram w Fabryce Norblin odbyła się gala 15. edycji Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju. Nagrodzono najlepsze raporty obejmujące dane niefinansowe za 2020 r.

Nagrodę główną konkursu otrzymały Żabka Polska i ING Bank Śląski. Wyróżniono również Allegro, CCC, Globe Trade Center, Solaris Bus and Coach. Konkursowi przyświeca idea upowszechniania i wzrostu znaczenia tematyki zrównoważonego rozwoju, jak również promocji raportowania niefinansowego w Polsce i wskazania dobrych praktyk w tej dziedzinie.

W ramach konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte, zespół jury złożony z uznanych ekspertów i ekspertek w dziedzinie m.in. ekonomii, ochrony środowiska i spraw społecznych, nagrodził firmy i organizacje za najlepiej sporządzone raporty dotyczące społecznej odpowiedzialności biznesu, obejmujące działania za 2020 r. Zgłoszone publikacje oceniano pod względem kompletności, wiarygodności i komunikacji.

W jubileuszowej edycji projektu jury oceniało 55 publikacji, wśród których można wymienić m.in. 11 debiutów, 15 raportów zintegrowanych oraz 8 raportów organizacji pozabiznesowych.

V edycja konferencji EDUMIXER za nami

Pierwsze trzy dni grudnia upłynęły pod hasłem: „Transformacja cyfrowa. Wyzwanie dla edukacji, rynku pracy i przedsiębiorców”. Podczas V Forum Współpracy Edukacji z Biznesem EDUMIXER zostały omówione zagadnienia związane z potrzebami kompetencyjnymi na dynamicznie zmieniającym się rynku IT oraz telekomunikacji i cyberbezpieczeństwa. Swoją wiedzą podzielili się specjaliści, reprezentanci firm oraz uczelni, a także placówek edukacyjnych.

Jak wskazują eksperci, obecnie czas przydatności kompetencji to od 2 do 5 lat. Dlatego programy kształcenia i szkolenia pracownicze muszą być prowadzone na bieżąco, aby nadążać za tempem zmian na rynku pracy. Jest to szczególnie ważne z perspektywy ostatnich miesięcy, które zarówno w Polsce, jak i na świecie były bardzo ciężkie nie tylko dla gospodarki, ale też wielu aspektów naszego życia.

Podczas konferencji omówiono główne wnioski płynące z raportu o potrzebach kompetencyjnych, który został przygotowany przez Sektorową Radę ds. Kompetencji Informatyka oraz Sektorową Radę ds. Kompetencji Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo w kontekście skutków pandemii, a także trendy i wymagania, które będą kreować najbliższą przyszłość sektora ICT. Konferencja organizowana jest przez Polską Izbę Informatyki i Telekomunikacji (PIIT) we współpracy z Polskim Towarzystwem Informatycznym (PTI) w ramach Sektorowej Rady ds. Kompetencji Informatyka oraz Sektorowej Rady ds. Kompetencji Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo.

Czy Brexit stworzył nowe szanse dla polskich firm?

Eksperci, m.in. BPCC i PAIH, którzy wzięli udział w konferencji zorganizowanej przez Ebury „Wypłyń na nowe rynki: Wielka Brytania”, uważają, że jest to przede wszystkim rynek dający duże możliwości rozwoju. Aż trzy czwarte przedsiębiorców uczestniczących w konferencji odpowiedziało przecząco na pytanie, czy brexit spowodował w ich przypadku ograniczenie bądź wstrzymanie handlu z partnerami z Wielkiej Brytanii. Ponad połowa z nich w 2022 r. zamierza zwiększyć zaangażowanie na brytyjskim rynku w stosunku do 2021 r., zaś aż 68 proc. ankietowanych uważa, że polscy eksporterzy po brexicie mają szansę odebrać część brytyjskiego rynku swoim konkurentom z Europy Zachodniej.

Przedsiębiorcy i eksperci uczestniczący w konferencji Ebury byli zgodni, że obecnie Wielka Brytania jest bardzo atrakcyjnym i perspektywicznym rynkiem dla polskich eksporterów i importerów. Przy odpowiednim przygotowaniu inwestycji w rozpoznawalność marek na tamtejszym rynku, stosowaniu nowoczesnych rozwiązań finansowych oraz wytrwałości w budowie relacji z brytyjskimi partnerami polskie firmy z wielu branż stoją przed dużą szansą na nowe rynkowe rozdanie na brytyjskim rynku odmienionym przez brexit.

Konferencja to część inicjatywy warszawskiego oddziału Ebury pt. „Wypłyń na nowe rynki”, kierowanej do polskich eksporterów i importerów. W jej ramach prezentowane są perspektywiczne kierunki międzynarodowej ekspansji polskich firm.

Fight FinCrime

Przeciwdziałanie praniu pieniędzy czy sztuczna inteligencja w służbie bezpieczeństwa finansowego – m.in. o tym w perspektywie globalnej i polskiej rozmawiali eksperci i ekspertki podczas konferencji Fight FinCrime organizowanej przez NatWest Group w Polsce. Cztery webinary, debata i quiz dla zespołów odbyły się online 25 listopada. Keynote speakerem był Tim Tyler, ekspert w dziedzinie przeciwdziałania praniu pieniędzy i zwalczania przestępczości zorganizowanej. Postawił pytanie, czy obecny system prawny jest skuteczny i wystarczająco efektywny w ściganiu przestępców finansowych. Eksperci z NatWest Group w Polsce: Magdalena Korbut i Sebastian Milewski przedstawili, czym są kryptowaluty oraz jakie wyzwanie z nimi się wiążą w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony przed przestępczością finansową. Eksperci omówili m.in. istotne różnice pomiędzy kryptowalutami a walutą wirtualną, która jest tworzona przez coraz więcej krajów. Konferencja przyciągała uczestników z ponad 10 różnych krajów i 40 różnych firm.

My Company Polska wydanie 1/2022 (76)

Więcej możesz przeczytać w 1/2022 (76) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ