Reklama

TiM S.A. – 35 lat razem

wino
Polskie wino celebrowano podczas gali Kultura Wina / Fot. mat. pras.
Fascynacja winami sprawiła, że mała firma TiM zmieniła się w firmę, która oferuje wina z 27 krajów i sprzedaje rocznie ponad 15 mln butelek.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 11/2025 (122)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Reklama

Tim s.A. To 35 lat historii. Opowieść rozpoczyna się w 1990 r. w Bielsku-Białej, kiedy to podczas jednego ze spotkań biznesowych założyciel, Jan Jurczyk, oczarowany światem wina postanowił wkroczyć do tej przestrzeni i spleść losy rodziny z tym niezwykłym trunkiem. Granice Polski powoli się otwierały, a pierwszy prezes miał przeczucie, że wraz z wiatrem zmian do Polski dotrze również moda na wino…

TiM dzisiaj oferuje wina z 27 krajów i sprzedaje rocznie ponad 15 mln butelek. Firma wprowadziła na rynek kultowe marki, m.in. Cono Sur czy Portada, które znalazły się w czołówce najpopularniejszych win w Polsce i zostały pokochane przez rodzimych konsumentów. Strategia rozwoju spółki opiera się na edukacji – od początku istnienia firma dzieli się wiedzą i pasją do wina, prezentując produkty najwyższej jakości. Każde wino z portfolio TiM skrywa w sobie historię, tajemnicę i lata doświadczeń twórców z różnych zakątków świata.

Przez 35 lat firma zbudowała silną markę opartą na jakości, niezawodności i partnerstwie. - Trzydzieści pięć lat to tysiące ludzi, decyzji, pomysłów, wydarzeń, które zmieniały otaczającą nas rzeczywistość, a także butelek, które zamiast kurzyć się na półkach, zamieniały wieczory w święta. Dzisiaj możemy powiedzieć, że wizja stała się rzeczywistością. TiM zawsze jest tam, gdzie dzieje się coś ważnego i ciekawego. Współprace z instytucjami kultury, organizacjami winiarskimi, wydarzeniami modowymi czy biznesowymi są filarami naszej działalności. Dzięki nim nasze projekty zyskują głębię, a my świeże spojrzenie i rzetelny kontekst. Przez lata powstało wiele inicjatyw, a każda z nich wnosiła inną perspektywę i nowe możliwości. Dodawały nam odwagi do eksperymentów. Rozwijaliśmy się w dialogu ze sztuką, edukacją i społecznością - mówi Patrycja Sikorska, menedżerka PR i marketingu strategicznego TiM S.A.

– Świat się zmienia, ale są rzeczy, które warto pielęgnować - relacje, pasja, motywacja i duma z tego, kim jesteśmy i skąd pochodzimy. TiM to firma z Podbeskidzia, ale o sercu globalnym. Dziękujemy, że jesteście państwo częścią naszej historii. Dziękujemy całemu zespołowi za zaangażowanie, partnerom za współpracę, a klientom za lojalność i trwałe relacje. Przed nami kolejne lata wyzwań i nowych możliwości - dodaje.

Gala jubileuszowa spółki odbyła się 26 września 2025 r. w przestrzeni patio na dachu budynku Cavatina Hall w Bielsku-Białej. Wydarzenie poprowadziła Patrycja Sikorska. O niezapomniane emocje i dobrą zabawę zadbali Małgorzata Chruściel i Kamil Franczak z zespołem podczas koncertu Kultura Wina.

My Company Polska wydanie 11/2025 (122)

Więcej możesz przeczytać w 11/2025 (122) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

Reklama

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Reklama
Reklama