Patronaty My Company Polska. Sprawdź najważniejsze wydarzenia biznesowe - październik 2025

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 10/2025 (121)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
Warto, bo to jedno z najważniejszych wydarzeń branży PR w Polsce
Polskie Stowarzyszenie Public Relations ogłasza pełną agendę tegorocznej konferencji PSPR Day, która odbędzie się 24 października w Warszawie. To jedno z najważniejszych wydarzeń branży PR w Polsce, którego celem jest wspólna refleksja nad kondycją zawodu, wpływem nowych technologii oraz przyszłością komunikacji w świecie zdominowanym przez algorytmy i sztuczną inteligencję.
Tegoroczna edycja odbędzie się pod nazwą „Człowiek i Maszyna, czy to koniec komunikacji, jaką znamy” i została podzielona na trzy bloki tematyczne: Człowiek, Maszyna, Otoczenie – odpowiadające kluczowym wyzwaniom, z jakimi mierzy się dziś środowisko PR-owców.
– Agenda PSPR Day to efekt wielu godzin rozmów i długich dyskusji w gronie Rady Programowej. Szukaliśmy tematów ważnych, aktualnych i inspirujących. Zależało nam na tym, by połączyć perspektywę dynamicznego rozwoju technologicznego z refleksją nad obecną kondycją i przyszłością osób zajmujących się komunikacją i PR. Wierzę, że udało się stworzyć program, który realnie odpowiada na potrzeby branży i daje impuls do mądrego rozwoju – mówi Katarzyna Kopeć-Ziemczyk, przewodnicząca Rady Programowej PSPR Day i członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Warto, by poznać pomysły na własną firmę
Już wkrótce największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – warszawskie Targi Franczyza. W ubiegłym roku podczas wydarzenia obecnych było ok. 100 marek franczyzowych oraz ok. 4 tys. odwiedzających. W tegorocznej edycji - która odbędzie się 24-26 października 2024 r. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie - będzie podobnie. Swój udział zapowiedziały takie firmy jak m.in. McDonald’s, Fit+, Auchan, Carrefour, Alior Bank, Metrohouse, Drogerie Natura, PSB-Mrówka, VeloBank oraz wiele innych. Targi to okazja, by w jednym miejscu porozmawiać z przedstawicielami firm franczyzowych z różnych branż i z pierwszej ręki poznać zasady inwestycji w biznes franczyzowy oraz współpracy licencyjnej.
Warto, bo to wydarzenie, gdzie przyszłość mediów i technologii cyfrowych znajduje się w centrum debaty
PIKE-CONNECT 2025 to nie tylko miejsce spotkań liderów branży, ale również tematyczna wystawa, na której nadawcy, producenci oraz dostawcy sprzętu i usług zaprezentują najnowsze innowacje technologiczne oraz ofertę kanałów tematycznych. Organizatorzy spodziewają się ponad 500 uczestników, reprezentujących całe środowisko operatorów kablowych w Polsce. W programie, obok paneli dyskusyjnych i prezentacji, przewidziano wydarzenia specjalne, takie jak m.in. Śniadanie Liderów, Speed Dating. Agenda obejmie m.in. rozmowy o przyszłości rynku szerokopasmowego, trendach w mediach i telekomunikacji oraz analizę kierunków rozwoju z perspektywy biznesu, regulatorów i ekspertów.
Konferencja stanowi odpowiedź na rosnące znaczenie cyfryzacji, sztucznej inteligencji oraz zmian regulacyjnych, które kształtują krajobraz rynku. Jednym z głównych założeń PIKE-CONNECT 2025 jest budowa trwałej platformy współpracy między operatorami, nadawcami, regulatorami a administracją publiczną – opartej na otwartym dialogu i wymianie doświadczeń.
Warto, bo można się dowiedzieć, jak budować rozpoznawalność wspierającą sprzedaż
Już 8 października 2025 r. odbędzie się kolejna edycja Kongresu Wiedzy PRoto pod hasłem „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy”. Organizatorzy zapowiadają, że tegoroczna odsłona wydarzenia skupi się na skutecznych sposobach budowania rozpoznawalności marki, która realnie wpływa na decyzje zakupowe konsumentów i wzmacnia pozycję rynkową firm.
Podczas konferencji znakomici eksperci z branży marketingowej pomogą odkryć, jak medialność marki może stać się jej siłą napędową – na scenie pojawią się m.in. Paweł Tkaczyk, Monika Czaplicka, Łukasz Kosuniak, Marek Myślicki, Maciej Ślusarek, Marcel Kiełtyka czy Maja Musznicka-Janiec.

Więcej możesz przeczytać w 10/2025 (121) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.