Patronaty. Sierpień 2025

patronaty
Patronaty My Company Polska / Fot. materiały prasowe
Przegląd wydarzeń, którym patronujemy.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 8/2025 (119)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Warto, bo można poznać kluczowe wyzwania stojące przed branżą PR

Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6349 specjalistów, naukowców i praktyków branży PR, podczas którego wygłoszono 860 prelekcji, zrealizowano wiele badań i innych inicjatyw, to dorobek 24 lat Kongresu Public Relations. Podczas jubileuszowego spotkania, które odbędzie się 25–26 września 2025 r. w Rzeszowie, poruszane będą tematy skupiające się wokół roli komunikacji w czasach kryzysów i napięć geopolitycznych.

Od ćwierćwiecza Kongres PR w Rzeszowie tworzy przestrzeń do wymiany myśli, pogłębionej refleksji i prezentacji najnowszych narzędzi komunikacyjnych. Przez ten czas w wydarzeniu wzięło udział 6349 osób, w tym 1308 prelegentów. Odbyło się

860 wystąpień, 30 warsztatów, 62 debaty oraz 15 sesji naukowych, w trakcie których wygłoszono 189 referatów. To pokazuje skalę i wpływ kongresu na rozwój standardów komunikacji w Polsce. Przygotowano i przeprowadzono również 17 projektów badawczych, między innymi z Polską Agencją Prasową czy Millward Brown

SMG/KRC, które na trwałe wzbogaciły wiedzę tysięcy praktyków, naukowców i studentów w obszarze public relations, w tym sektora agencji, kryzysów czy współpracy świata PR z mediami. Pomysłodawcą i głównym organizatorem kongresu jest prof. dr hab. Dariusz Tworzydło z Uniwersytetu Warszawskiego.

Tegoroczna edycja pod hasłem „Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych” skoncentruje się na kluczowych wyzwaniach dla branży. Uczestnicy będą rozmawiać o zarządzaniu kryzysowym, przeciwdziałaniu dezinformacji oraz wykorzystaniu sztucznej inteligencji w działaniach PR. Tematyka spotkań odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na transparentną i odpowiedzialną komunikację w obliczu globalnej niestabilności. Program jubileuszowej edycji będzie jak zawsze oparty na wysokiej jakości merytorycznej. Wykłady, debaty i warsztaty poprowadzą eksperci z uczelni, mediów, instytucji publicznych i sektora biznesowego.

Warto, bo jak nawiązywać relacje, to tylko przy grillu

BeefUp Steak Holders to letnia edycja znanego cyklu wydarzeń networkingowych, które skutecznie łączą świat biznesu z nieformalną atmosferą. W czwartek

21 sierpnia w zielonej przestrzeni Sezonovo w Katowicach spotkają się przedstawiciele kadry zarządzającej, founderzy startupów, inwestorzy, reprezentanci instytucji wspierających innowacje i hubów technologicznych. Cel? Budowanie relacji, które zostaną z uczestnikami na długo po zgaszeniu grilla.

Organizatorzy nie ukrywają, że chcą odczarować typowy networking - spięty, formalny i prowadzony w zamkniętych salach konferencyjnych. Zamiast tego proponują świeże powietrze, dobre jedzenie, muzykę i autentyczne rozmowy. Na uczestników czeka m.in. formuła Speed Networkingu, wspólne grillowanie, wystąpienia w duchu business roast oraz sesje Open Mic, w których każdy może zaprezentować siebie i swój projekt. Wieczór zakończy się imprezą przy DJ-skich setach.

- Nasz event to nie tylko networking - to grillowanie z wartością dodaną. Chcemy stworzyć przestrzeń, w której rozmowy biznesowe toczą się naturalnie, a ludzie dzielą się doświadczeniem z dystansem i humorem - mówi Bartosz Mruk, CEO BeefUp.

W tym roku BeefUp Steak Holders wystartuje o godzinie 15.00 zamkniętym networkingiem z ambasadorami i prelegentami poprzednich edycji. O 16:00 otwarcie bram dla wszystkich, a później już tylko spotkania, śmiech, smaki i muzyka.

My Company Polska wydanie 8/2025 (119)

Więcej możesz przeczytać w 8/2025 (119) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ