reklama

zobacz inne tematy
Aflofarm przegrało w sądzie. Reklamy suplementów pod specjalnym nadzorem

Aflofarm przegrało w sądzie. Reklamy suplementów pod specjalnym nadzorem

Sąd apelacyjny w Warszawie utrzymał w mocy decyzję UOKiK o nałożeniu na firmę Aflofarm kary w wysokości 26 mln złotych. Historia zaczęła się w 2017 roku i dotyczy reklam suplementów diety. Zdaniem UOKiK (i co potwierdził sąd), reklamy firmy wprowadzały konsumentów w błąd w zakresie przeznaczenia i właściwości produktu.

Co sprzedawać w sieci?

Co sprzedawać w sieci?

Jak znaleźć produkty, które cieszą się największym zainteresowaniem klientów? Choć to zadanie dość trudne, to na podstawie analiz raportów i przy wykorzystaniu odpowiednich narzędzi da się wyszukać te kategorie produktowe, które przyciągną kupujących.

Sztuczna inteligencja poprowadzi kampanie reklamowe? Warszawski startup chce zmienić rynek reklamy

Sztuczna inteligencja poprowadzi kampanie reklamowe? Warszawski startup chce zmienić rynek reklamy

Sztuczna inteligencja ma naśladować procesy myślowe człowieka. Z powodzeniem analizuje dane, prognozuje, a także podejmuje decyzje. Kluczem jest efektywne wykorzystanie tych umiejętności do tworzenia innowacyjnych rozwiązań. Warszawski startup, korzystając z potencjału technologii AI oraz uczenia maszynowego, ma zamiar zrewolucjonizować rynek reklamy online.

Google wyeliminuje ciasteczka i... zmonopolizuje rynek. "Koniec ery wielu śledzących. Zostanie jeden"

Google wyeliminuje ciasteczka i... zmonopolizuje rynek. "Koniec ery wielu śledzących. Zostanie jeden"

Do końca 2022 roku Google planuje wycofanie tzw. "ciasteczek" (cookies), czyli plików, które umożliwiają śledzenie internautów. To dzięki nim na różnych stronach wyświetlają się reklamy sprofilowane pod jednego użytkownika. Problem w tym, że Google nie zrezygnuje z śledzenia użytkowników. Wręcz przeciwnie - zostanie monopolistą.

Apart prosi rząd o pomoc. Zagrożone wynagrodzenia pracowników

Apart prosi rząd o pomoc. Zagrożone wynagrodzenia pracowników

Kilkanaście dni temu firma Apart - w imieniu branży jubilerskiej - wystosowała apel do rządzących o objęcie jej pomocą finansową w związku z pandemią. - Prosimy o wsparcie dla naszych pracowników, a nie dla firmy - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Stawecki, dyrektor marketingowy Apartu.

Ładowanie elektryka za darmo? Polski pomysł na biznes niebawem zagości w Warszawie [TYLKO U NAS]

Ładowanie elektryka za darmo? Polski pomysł na biznes niebawem zagości w Warszawie [TYLKO U NAS]

ChargePolska to polska firma, która przygotowała nietypowy pomysł biznesowy. Będzie stawiała ładowarki samochodów elektrycznych, z których można korzystać zupełnie za darmo. Zapłacą reklamodawcy. Pierwsza stacja działa już pod Poznaniem, ale jak deklaruje w rozmowie z portalem mycompanypolska.pl Matt Tymowski, CTO w ChargePolska, w przyszłym roku planowane jest uruchomienie 10 stacji w Warszawie.

Firmy w czasie kwarantanny wstrzymały działania marketingowe

Firmy w czasie kwarantanny wstrzymały działania marketingowe

Pandemia koronawirusa stała się powodem spadku obrotów wielu firm. Również branża marketingowa intensywnie odczuła skutki aktualnego kryzysu. Szczególnie trudne okazały się podejmowane pod wpływem chwili rezygnacje firm ze współpracy z agencjami marketingowymi, motywowane strachem i chęcią szybkiej optymalizacji kosztów.