piłka nożna
zobacz inne tematyInPost przedłuża współpracę z Newcastle United
Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, przedłużyła umowę z Newcastle United. Kontynuacja partnerstwa pozwoli InPost na dalsze wzmacnianie marki w Wielkiej Brytanii, która jest najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem w ramach Grupy.
W stylu: David Beckham
Na początku XXI w. nosił źle skrojone garnitury, koszule bez rękawów i jasne kurtki z „wężowej” skóry. Dziś David Beckham jest prawdziwą ikoną mody.
Czasem boisko, czasem zapomniane miasteczko
Idzie zima, wieczory stają się coraz dłuższe, może więc to najodpowiedniejszy moment na odkurzenie konsoli do gier? Oto dwa tytuły, które warto wypróbować.
Hisense Oficjalnym Partnerem Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025
Hisense, globalny lider TV i AGD, został oficjalnym partnerem Klubowych Mistrzostw Świata FIFA. Współpracę podczas specjalnego wydarzenia 30 października w Shanghai Tower ogłosili prezydent FIFA Gianni Infantino, sekretarz generalny FIFA Mattias Grafström oraz prezes Grupy Hisense Jia Shaoqian. Hisense zapowiedział także najnowocześniejsze urządzenia TV z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Stor9 i 9Production z nową kampanią „Z Orlika na Stadion” dla Fundacji Orły Sportu
Rusza ogólnopolski turniej „Z Orlika na Stadion” organizowany przez Fundację Orły Sportu w ramach Programu Aktywna Szkoła, we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. 7 września wystartowała promująca go kampania, stworzona przez agencję Stor9 i studio produkcyjne 9Production. Inicjatywa skierowana do młodych piłkarzy z całej Polski, otwiera przed nimi możliwość rozwijania sportowych umiejętności i spełnienia marzeń na największej piłkarskiej arenie w kraju.
Zdobywamy kolejne bastiony
Esencją było, jest i będzie wygrywanie. Jeśli celem przestanie być triumf nad przeciwnikiem, to nie będzie to już sport. W przyszłości utrzymanie romantyzmu tej dziedziny będzie zależeć od technologii – mówi Paweł Osterreicher, CEO i cofounder ReSpo.Vision.
PZPN omijał zakaz spożywania alkoholu na MŚ w Katarze? Wódka i kabanosy w przesyłce do Ambasady
PZPN podczas mundialu w Katarze ominął zakaz wwożenia i spożywania alkoholu - informuje serwis Meczyki.pl. Dziennikarze portalu opisują operację, w którą miało być zaangażowane Ministerstwo Spraw Zagranicznych oraz Ambasada RP w Katarze.
FC.APP nawiązuje partnerstwo z PZPN. "To otwiera drogę do współpracy z innymi federacjami"
Partnerstwo z PZPN to przede wszystkim kwestia prestiżu. Jest to również potwierdzenie jakości naszego produktu i otwiera drogę do dalszych współprac z innymi federacjami piłkarskimi w Europie, co z kolei może przyczynić się do zwiększenia naszej bazy potencjalnych klientów i partnerów - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Rafał Warchoł, CEO FC.APP.
Zenit Sankt Petersburg a obywatelstwa jego piłkarzy
Malcom oraz Claudinho - Brazylijczycy występujący w barwach klubu Zenit Sankt Petersburg - otrzymali rosyjskie obywatelstwo. Decyzja o przyjęciu obywatelstwa przez sportowców szokuje zwłaszcza w obliczu rosyjskiej inwazji na Ukrainę,
Jak analityka danych zmienia sport? "Dziś już nie uświadczysz takich piłkarzy jak Riquelme" [WYWIAD]
Drastyczna zmiana stylu gry w NBA to właśnie konsekwencja drobiazgowej analityki. Jeszcze na początku lat dwutysięcznych ligę dominowali potężni centrzy i rzucający długie „dwójki” obrońcy w stylu Koby’ego Bryanta, a wcześniej Michaela Jordana. Dziś w zasadzie każdy szuka rzutu za trzy punkty - mówi Paweł Osterreicher, współzałożyciel i CEO ReSpo.Vision.
Czy polscy piłkarze powinni grać w kadrze za darmo? Zdania są podzielone
Agencja Pentagon Research zapytała Polaków o to, czy nasi piłkarze powinni grać w kadrze za darmo. Co piąta osoba zdecydowanie nie chce, aby zawodnicy za grę w reprezentacji otrzymywali wynagrodzenie, przeciwnie uważa co dziesiąty ankietowany.
Michniewicz odchodzi z funkcji selekcjonera
PZPN poinformował o zakończeniu umowy Czesława Michniewicza, jako selekcjonera reprezentacji Polski. Opada kurz wokół afery z rządową premią dla całego sztabu i piłkarzy, którzy wywalczyli pierwszy od 36 lat awans do fazy pucharowej mundialu.
Do przodu, Polsko! Najlepsze startupy sporttech
Do przodu, Polsko! Choć tegoroczny mundial budzi mnóstwo kontrowersji, to wciąż jest najważniejszą piłkarską imprezą czterolecia. Nie ma więc chyba lepszego momentu na analizę rodzimego rynku sporttech.
Mundial w Katarze. Oficjalne aplikacje turnieju będą szpiegować kibiców?
Mundial w Katarze od dawna budzi liczne kontrowersje. Najnowsze są związane z aplikacjami, jakie będą do pobrania przy okazji turnieju. Eksperci podkreślają, że zwłaszcza Ehteraz - obowiązkowa aplikacja dla wszystkich kibiców przybywających do Kataru - daje ogromne pole do nadużyć związanych z prywatnością użytkowników.
Football Thrift Shop to polski sklep z retro koszulkami piłkarskimi. Czy na tej pasji można zarobić?
Motto naszego sklepu brzmi: „Koszuleczki, piłeczka, lifestyle”. To nie jest przypadkowy slogan, bo chcemy rozwijać w Polsce kulturę chodzenia na co dzień w wyjątkowych i rzadkich koszulkach piłkarskich. Na Zachodzie to standard – mówią Filip Nosel i Adam Niewiński, założyciele sklepu Footbal Thrift Shop, który sprzedaje piłkarskie koszulki retro.
Polska aplikacja demokratyzuje piłkę nożną. "Piłka nożna nie może być sportem elitarnym" [WYWIAD]
Głęboko wierzę w pozytywną moc sportu, w szczególności futbolu - i na poziomie jednostek, i społeczności. W określeniu “jogo bonito”, czyli piękna gra, nie chodzi tylko o widowiskowość, ale też aspekt społeczny - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Rafał Warchoł, CEO FCapp.
Legia Warszawa będzie sprzedawać "ważne momenty w historii klubu"
Legia Warszawa nawiązała współpracę z Capital Block - agencją Sports and Entertainment NFT skupiająca się na klubach sportowych i drużynach. Firma ma za zadanie opracowywać dropy, które umożliwią kibicom posiadanie, kolekcjonowanie i sprzedawanie ważnych momentów w historii klubu.
Robert Lewandowski współtworzy grę piłkarską. Znamy kolejne szczegóły [TYLKO U NAS]
Robert jest nie tylko ambasadorem, ale również udziałowcem projektu i współtwórcą. Konsultowaliśmy z nim różne rozwiązania i pomysły – najważniejsze były pierwsze rozmowy, kiedy nakreśliliśmy sobie kierunki rozwoju. Jestem przekonany, że nie ma drugiego projektu, przy którym osoba z gigantycznymi osiągnięciami sportowymi jest tak blisko - mówi Rafał Cymerman, prezes spółki RL9Sport Games.
DoMManU: "Chciałem zbudować aktywną społeczność wokół FIFY. Nie narzekam na brak ofert współpracy"
Niechętnie współpracuję z kimś zupełnie niepowiązanym ze sceną FIFY. Nie chcę wyjeżdżać z produktami w żaden sposób niekojarzącymi się z futbolem. Bardzo często jest tak, że marki nie zwracają się do mnie z konkretnym briefem, ale pytają jak ugryźć temat, żeby zainteresować społeczność FIFY - mówi DoMManU, twórca kanału YouTube Kartomania.
Twórcy nowej aplikacji piłkarskiej ruszą z emisją crowdfundingową. Wśród użytkowników - Lech Poznań
Twórcy Football Challenge App - aplikacji, która, jak tłumaczą twórcy, rewolucjonizuje i demokratyzuje piłkę nożną - ruszają po rynki zagraniczne i startują z zapisami na crowdfundingową emisję akcji.
Chcesz o tym pogadać? [FELIETON]
Przeczytałem niedawno wywiad z Jessem Lingardem, piłkarzem Manchesteru United i reprezentacji Anglii. Piłkarze rzadko mają coś ciekawego do powiedzenia, ale ten był akurat interesujący.
"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?
Sportowa spółka, której twarzą jest Krzysztof Stanowski, w środę 13 października punktualnie o 18:15 startuje na platformie Emiteo.pl z emisją swoich akcji. Zbiórka ma szansę znaleźć się wśród rekordowo szybkich kampanii polskiego crowdfundingu - do tej pory chęć zainwestowania w klub zgłosiło ponad 15 tys. osób, które zadeklarowały łącznie niemal 30 mln zł.
Viaplay nabywa wyłączne prawa w Polsce do wielkiej piłkarskiej imprezy
Viaplay pokaże w Polsce Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej Kobiet FIFA 2023. Wszystkie 64 mecze turnieju, który odbędzie się w 2023 roku w Australii i Nowej Zelandii, będą transmitowane na żywo. Transmisje będą odbywały się z udziałem polskich komentatorów oraz ekspertów, a także z wykorzystaniem lokalnego studia.
Cristiano Ronaldo wykonał jeden gest i wartość Coca-Coli zmalała o 4 mld dolarów
Kapitan Portugalii Cristiano Ronaldo usunął butelki Coca-Coli na konferencji prasowej Euro 2020. Na reakcję rynku nie trzeba było długo czekać.
Miliony na piłkarską rewolucję. Polski startup zebrał finansowanie i zdobył zaufanie władz PSG
ReSpo.Vision - startup zajmujący się analityką danych sportowych 3D zebrał 4,5 mln PLN w rundzie finansowania przeprowadzonej przez fundusz ffVC Tech & Gaming.
Mecze Bundesligi od kolejnego sezonu na nowej platformie streamingowej. Umowa podpisana do 2029 r.
NENT Group oraz Bundesliga zawarły umowę przedłużającą prawa do transmisji meczów na dziewięciu rynkach do 2029 roku. Umowa obejmuje region państw nordyckich, kraje bałtyckie oraz Polskę. Platforma streamingowa Viaplay w każdym sezonie pokaże na żywo ponad 300 spotkań Bundesligi.
Więcej czasu!
Uwaga! To nie będzie tekst o piłce nożnej, chociaż początkowo może na taki wyglądać. To jednak tylko pozory.
Robert Lewandowski ambasadorem marki 4F. Powstanie specjalna kolekcja
"To jest ten moment" - informuje 4F i przedstawia Lewandowskiego jako ambasadora marki. Współpraca ma charakter długofalowy i zakłada m.in. stworzenie kolekcji nie tylko do aktywności sportowej.
Decyzja w sprawie transmisji ligi hiszpańskiej w Polsce. Gdzie obejrzymy mecze Realu i Barcelony?
Stacja Eleven Sports wygrała przetarg na transmitowanie meczów ligi hiszpańskiej w Polsce - podaje serwis WP SportoweFakty. Umowa ma obowiązywać do końca sezonu 2025/2026.
Serwis streamingowy DAZN wkrótce dostępny w Polsce. Co znajdzie się w ofercie?
DAZN to największy na świecie sportowy serwis streamingowy. Polscy widzowie będą mogli skorzystać z jego oferty już od 1 grudnia, a miesięczna opłata wyniesie - prawdopodobnie - mniej niż 10 zł.
TVP i Canal+ przedłużą umowę na transmisje PKO BP Ekstraklasy
Tygodnik "Piłka Nożna" i Roman Kołtoń na kanale youtube'owym "Prawda Futbolu" poinformowali, że rozmowy w sprawie transmisji PKO BP Ekstraklasy w sezonach 2021-2022 i 2022-2023 są w zaawansowanej fazie.
Grupa Azoty przestaje sponsorować Pogoń Szczecin
Umowa sponsorska została wypowiedziana bez żadnego uzasadnienia. Wypowiedzenie złożono - jak czytamy w oficjalnym komunikacie klubu - bez wcześniejszej zapowiedzi w przedostatnim dniu umożliwiającym brak kontynuacji współpracy stron w następnym sezonie.