netflix

zobacz inne tematy
Piotr Stramowski: "Aktorów traktuje się jak dzieci pod kloszem. Wchodząc w biznes, chcę to zmienić"

Piotr Stramowski: "Aktorów traktuje się jak dzieci pod kloszem. Wchodząc w biznes, chcę to zmienić"

W biznesie wykonuję pracę organiczną, czekam na odpowiedni moment, by móc się pochwalić pierwszymi sukcesami. Nie jestem zwolennikiem przekazywania wyłącznie szumnych zapowiedzi. Najpierw zbuduj działający produkt biznesowy, a dopiero potem pokaż go światu. I dziś nadszedł ten moment – mówi nam Piotr Stramowski, aktor, inwestor, udziałowiec i członek zarządu funduszu ASI GIG.

Jak silniki rekomendacji mogą wzmocnić zdolności zakupowe klienta?

Jak silniki rekomendacji mogą wzmocnić zdolności zakupowe klienta?

Silniki rekomendacji istnieją już od kilkunastu lat i dzisiaj to jeden z najlepszych sposobów na to, aby utrzymać klienta i zwiększyć konwersję na stronie. Używają ich w zasadzie wszyscy liczący się na rynku gracze. Ponadto klienci chętniej zostają przy markach, którym ufają i które mają do nich indywidualne podejście. Personalizowane doświadczenie zapewniają właśnie silniki rekomendacji.

Wojny streamingowe. Jak platformy streamingowe próbują zawojować polski rynek?

Wojny streamingowe. Jak platformy streamingowe próbują zawojować polski rynek?

Netflix i Disney+ kojarzysz na pewno, ale czy wiesz, że w Polsce działa również FlixClassic oferujący dostęp do kilkuset klasyków kina, oraz DAZN, dzięki któremu obejrzysz ważne walki bokserskie? Serwisów streamingowych nad Wisłą przybywa, ale czy naprawdę jesteśmy łakomym kąskiem dla rozrywkowych potentatów?

Netflix obniża cenę abonamentu

Netflix obniża cenę abonamentu

Oglądasz reklamy - płacisz mniej. Ten prosty „deal” między platformą streamingową a użytkownikami staje się faktem. Odkąd na polski rynek weszły platformy Amazon, Disney+, HBO Max i wiele innych zakończyła się hegemonia Netflixa.

Bezserwerowa rewolucja. Kolejna inwestycja w polską spółkę technologiczną

Bezserwerowa rewolucja. Kolejna inwestycja w polską spółkę technologiczną

Scramjet zaoferuje usługi chmury obliczeniowej nowej generacji. Pozwalając na łączenie różnych środowisk i platform, zapewni firmom kontrolę i swobodę w kształtowaniu swoich architektur chmurowych. Technologia opracowana przez Scramjet otwiera świat cloud computingu na szereg branż dotychczas wykluczonych z rewolucji chmurowej. Jej potencjał dostrzegł fundusz SpeedUp Venture Capital Group.

Netflix inwestuje w nowe pokolenie kobiet branży filmowej

Netflix inwestuje w nowe pokolenie kobiet branży filmowej

Pierwsze 5 mln dolarów z niedawno utworzonego funduszu Netflix na rzecz równości twórczej zostanie przeznaczone na wsparcie kobiecych inicjatyw. W obecnych produkcjach kobiecy pierwiastek jest o wiele bardziej widoczny, zarówno w treściach, jak i w zespołach osób stojących za kamerą.

"The Office" najchętniej oglądanym serialem. "To idealny serial na czas pandemii"

"The Office" najchętniej oglądanym serialem. "To idealny serial na czas pandemii"

Z danych Nielsena wynika, że "The Office" był w minionym roku najchętniej oglądanym serialem przez Amerykanów. - Seria zawsze balansowała na granicy akceptowalnych dowcipów, z czego może wynikać jej nagła popularność, bo współcześnie kręcone seriale rzadko przekraczają jakiekolwiek granice - uważa Nikodem Pankowiak, redaktor serwisu Serialowa.pl.

Raport Transformesi. Nie bądź w tyle, bądź digital

Raport Transformesi. Nie bądź w tyle, bądź digital

Cyfryzacja pozwoli nam nie tylko zachować dotychczasowych klientów, ale też zyskać nowych. Cyfrowo możemy tworzyć nowe produkty, modele biznesowe, ciąć koszty w procesach. Pierwsze efekty widoczne są bardzo szybko. Przedstawiamy ciekawe przykłady digitalizacji.

Spotify zacznie produkować seriale? Wiele na to wskazuje

Spotify zacznie produkować seriale? Wiele na to wskazuje

Serwis streamingowy Spotify nawiązał partnerstwo z firmą producencką Chernin Entertainment. Jak zauważa na łamach "Antyweb" Dawid Pacholczyk, oznacza to, że Spotify spróbuje przekształcić swoje oryginalne podcasty w filmy i programy telewizyjne.

Sukcesu na początku nie widać

Sukcesu na początku nie widać

Ian Fleming, brytyjski pisarz, twórca postaci Jamesa Bonda i powieści o jego przygodach, od początku próbował sprzedać pomysł na ten film amerykańskim studiom. Ale postać brytyjskiego agenta nie wzbudzała zachwytu za oceanem. (...) Pod dekadzie prób, mając napisaną już dziewiątą powieść, Fleming w końcu sprzedał prawa dwóm osobliwym producentom niemającym wielkiej reputacji w branży.