Zakupy z dostawą w pół godziny? Wolt chce zrewolucjonizować rynek

Wolt Market
Fot. materiały prasowe
Wolt, fiński startup zajmujący się dostarczaniem dań restauracyjnych oraz zakupów, uruchomi w Polsce Wolt Market – sieć samodzielnych, wirtualnych, supermarketów. Będą oferowały ponad 1000 produktów, które mają być dostarczane do klientów w czasie krótszym niż 30 minut.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Wolt Market mają być niezależnymi sklepami, działającymi na takich samych zasadach, jak obecni partnerzy Wolt. Tym, co wyróżni Wolt Market od innych graczy na rynku będzie - jak przekonują pomysłodawcy - pełny, liczący ponad 1 000 pozycji, asortyment dostępnych produktów oraz szybki czas dostawy. W Finlandii i Grecji, gdzie obecnie działa Wolt Market, wynosi on około 20 minut. Jesienią Wolt Market rozpocznie swoją działalność również w Czechach, Danii i na Węgrzech.

- Dysponujemy jedną z najlepszych na świecie technologii, którą stale udoskonalają nasi inżynierowie. Dzięki niej konkurujemy z innymi graczami jakością oraz czasem realizacji naszych usług. To bogate zaplecze, które jest doskonałą bazą do dalszego rozwoju, skłoniło nas do uruchomienia Wolt Market. Chcemy, aby nasze wirtualne supermarkety były rozwiązaniem rewolucyjnym, wyznaczającym najwyższe standardy obsługi klienta. Dlatego też poza bogatym asortymentem, gwarancją czasu dostawy, zapewnimy bezpieczny i właściwy dla tego typu usług, sposób pakownia - mówi Agata Polityło, General Manager Wolt Polska.

Wolt Market będzie działał wyłącznie jako dark store, co oznacza, że będzie realizował tylko zamówienia online, składane ze pośrednictwem aplikacji Wolt.

Nowy zespół

Wolt Market będzie samodzielną firmą, zarządzaną przez dedykowany zespół. Obecnie trwa rekrutacja na stanowiska general managera oraz członków wyższej kadry managerskiej. Będą oni odpowiedzialni za wprowadzenie oraz rozwój Wolt Market w Polsce. Wolt Market będzie funkcjonował na platformie Wolt jak każdy inny partner. Równocześnie będziemy stale rozwijali naszą współpracę z innymi podmiotami, ponieważ tylko w ten sposób możemy odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów, którzy stale poszukują nowych opcji dostaw. Co więcej, do rozwijania tej współpracy będziemy wykorzystywali rozwiązania technologiczne, które zastosujemy w Wolt Market. Dzięki temu będziemy wspierali naszych dotychczasowych partnerów, a równocześnie oferowali konsumentom możliwość wyboru najlepszych produktów – dodaje Polityło.

Obecnie dostawa zakupów za pośrednictwem aplikacji Wolt stanowi w niektórych krajach prawie 20 proc. wszystkich zamówień. Widoczny jest też stały wzrost zainteresowania tą usługą. Jednak dowóz dań restauracyjnych oraz rozbudowywanie mapy dostaw o nowe miasta i lokalizacje pozostaje głównym priorytetami firmy.

Zachęcamy również do przeczytaniu naszego wywiadu z Agatą Polityło. Rozmowa jest dostępna TUTAJ.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY