BNP Paribas

zobacz inne tematy
Zacznijmy patrzeć na ESG przez pryzmat korzyści

Zacznijmy patrzeć na ESG przez pryzmat korzyści

– Raportowanie ESG nie jest celem, ale efektem odpowiedzialnego zarządzania – mówi Magdalena Obłoza, ekspertka koordynująca proces raportowania ESG w Banku BNP Paribas.

7 prądów w bankowości

7 prądów w bankowości

Rozwój fintechów odmienił świat finansów. Mimo że instytucje nadzorujące rynek bankowy są jak bobry robiące legislacyjne tamy, to banki i instytucje finansowe płyną na fali siedmiu potężnych prądów.

To dobry czas do inwestowania

To dobry czas do inwestowania

Sytuacja na rynku i w gospodarce sprzyja inwestowaniu – przekonuje Jerzy Nikorowski, dyrektor Biura Maklerskiego Banku BNP Paribas. Tylko na które aktywa postawić?

Zielony klucz do biznesu. Rola ESG w zarządzaniu firmą

Zielony klucz do biznesu. Rola ESG w zarządzaniu firmą

Rozważając strategię ESG firmy, zazwyczaj myślimy o jej wpływie na klimat lub postrzegamy ją przez pryzmat społeczny. Tymczasem zasady zrównoważonego rozwoju stają się jednym z kluczowych czynników w zarządzaniu firmą.

Kariery, bariery, czyli kobiety w finansach

Kariery, bariery, czyli kobiety w finansach

Kobiety są siłą rynku finansowego w Polsce, stanowią bowiem prawie dwie trzecie pracowników tej branży. Jednak najczęściej to mężczyźni podejmują w niej strategiczne decyzje. Na szczęście coraz więcej banków i instytucji finansowych rozumie, że równość i różnorodność to klucze do sukcesu. Także finansowego.

Raport Pracownik w centrum uwagi. Uważność i empatia to dobra komunikacja

Raport Pracownik w centrum uwagi. Uważność i empatia to dobra komunikacja

Wsłuchiwanie się w potrzeby pracowników i empatyczne reagowanie na nie to podstawowe wyzwania, jakie stoją przed działami komunikacji – przekonuje Izabela Tworzydło, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, rzeczniczka prasowa BNP Paribas Bank Polska. Dodaje, że choć to trudne, trzeba unikać zalewania pracowników informacjami.

Zielona transformacja i walka o talenty. Banki szykują się na nowe wyzwania

Zielona transformacja i walka o talenty. Banki szykują się na nowe wyzwania

Dziś instytucje finansowe nie martwią się o pandemię. Główne problemy dopiero nadejdą. Brak zdolnych ludzi do pracy, wyzwania związane z zieloną transformacją oraz nadchodzące stopy procentowe, które mogą poważnie zagrozić stabilności niektórych banków to dziś wyzwania, o których się mówi - wynika z debaty podsumowującej Europejski Kongres Finansowy.

Raport: Ekspansja polskich firm. Go Poland!

Raport: Ekspansja polskich firm. Go Poland!

Kto by się spodziewał, że pomimo pandemii polski eksport nie tylko nie straci, ale wręcz zyska? Słaby złoty zachęca firmy do rozwoju za granicami. Jak się do tego przygotować?

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Raport e-commerce. Jak wygrać wyścig o klienta

Sektor e-commerce to największy beneficjent rewolucji gospodarczej w czasie pandemii. Nic dziwnego, że walka na tym rynku jest coraz ostrzejsza. Już niebawem pierwsze firmy zaczną odpadać z wyścigu.

Raport e-commerce. Nie zapomnij o płatnościach

Raport e-commerce. Nie zapomnij o płatnościach

Stworzenie przyjaznego systemu płatności, który nie tylko da klientom poczucie bezpieczeństwa, ale też odpowie na każdą ich potrzebę dziś jest must have w sprawnym sklepie internetowym.

Raport Finansowanie Firmy. Chcemy być forpocztą zielonej rewolucji [WYWIAD]

Raport Finansowanie Firmy. Chcemy być forpocztą zielonej rewolucji [WYWIAD]

Polskie przedsiębiorstwa są odważne w inwestowaniu, we wdrażaniu nowych rozwiązań i ja to widzę od wielu lat. Nasze firmy się tym specjalnie nie chwalą, ale systematycznie działają. I w ten sposób krok po kroku budujemy przewagę – mówi Jerzy Śledziewski, wiceprezes Banku BNP Paribas odpowiedzialny za Obszar Bankowości Korporacyjnej i Bankowości MSP.

Raport Finansowanie Firmy. Zdążyć z pomocą

Raport Finansowanie Firmy. Zdążyć z pomocą

Kryzys uderza z podwójną siłą. Rząd w oficjalnych wystąpieniach podkreśla, że przedsiębiorcy mają o wiele więcej pieniędzy niż przed pandemią. Czy to wystarczy na przetrwanie?

Beata Majewska: Na kryzysie można wygrać! [WYWIAD]

Beata Majewska: Na kryzysie można wygrać! [WYWIAD]

Nasi klienci mają poczucie, że godny zaufania, rzetelny i stabilny partner to w trudnych czasach prawdziwa wartość. I potrafią to wykorzystać, bo nasz klient jest rozważny, ale i odważny – mówi Beata Majewska, dyrektor Departamentu Wealth Management w Banku BNP Paribas.