moda
zobacz inne tematyWirtualna przymierzalnia, zmniejszenie liczby zwrotów - cyfryzacja mody zmieni świat zakupów?
Cyfryzacja w branży modowej to nie tylko urozmaicenie doświadczeń zakupowych klientów – to realny wpływ na działalności biznesową, nawet kilkukrotne zwiększenie konwersji sprzedażowej i zmniejszenie ilości zwrotów. Przede wszystkim to jednak znaczne zmniejszenie śladu węglowego, który zostawia po sobie cała branża retail.
Nowy multibrand w branży fashion wchodzi do gry. "Będziemy skupiać solidne polskie marki"
Grupa Modne Zakupy, lider w sprzedaży bielizny w Polsce pod marką Intymna.pl odsłania nowy projekt PRIMODO.com – multibrand z odzieżą damską i męską na każdą kieszeń. Serwis jest niezależnym sklepem internetowym z unikalną możliwością łączenia zamówień klientów z innymi serwisami Grupy.
Akardo zwiększa sprzedaż. Polskie buty rzemieślnicze są już dostępne w całej UE
Akardo opublikowało wyniki sprzedaży za I kwartał 2021 roku. Od stycznia do marca br. spółka osiągnęła sprzedaż na poziomie 1 080 500 zł, przed rokiem było to 797 650 zł, co oznacza wzrost o 35 proc. Średnia wartość zamówienia wyraźnie przekroczyła 300 zł.
Ile jest wart rynek podrabianych ubrań? "Sądy nie kierują się pobudkami nacjonalistycznymi"
Europejczycy wydają krocie na ubrania – tylko w 2020 do krajów Wspólnoty zaimportowano tekstylia o wartości 69 mld euro. Krawcami dla mieszkańców Starego Kontynentu są głównie Chińczycy. Co trzeci ciuch, lądujący w szafie europejczyka, uszyty został w Państwie Środka.
Nowe przedsięwzięcie Kuby Wojewódzkiego. Dziennikarz pochwalił się na Instagramie
Kuba Wojewódzki - we współpracy z Susan Swimwear - stworzy autorską kolekcję męskiej odzieży. "Nic nas nie boli tak jak te ciuchy, których nie kupiliśmy" - napisał na Instagramie znany prezenter.
"Spotify dla ubrań" już wkrótce. Polski startup GetDressed chce podbić okoliczne rynki
Nasze plany jeśli chodzi o działania zagraniczne na razie dotyczą głównie okolicznych rynków, bo marki, z którymi zaczynamy współpracę, mają tam już swoje sklepy. To będzie bardzo naturalne wejście - zdradza w rozmowie z mycompanypolska.pl Agnieszka Pałka, CEO GetDressed.
Marka 4F i Robert Lewandowski wykorzystają rozszerzoną rzeczywistość w pierwszej wspólnej kolekcji
Jest już dostępna premierowa kolekcja stworzona przez markę 4F i Roberta Lewandowskiego. Do prezentacji linii wykorzystano technologie: 3D i rozszerzoną rzeczywistość (AR).
Producent popularnych butów zadebiutuje na giełdzie. Wzrost sprzedaży w pandemii
O Martensach - w Polsce często nazywanych "glanami" - słyszał chyba każdy. Buty sprzedawane od 60 lat stały się symbolem wielu subkultur. Kenny Wilson, prezes firmy Dr Martens, zapowiedział właśnie inwestycję, której zadaniem jest wprowadzenie przedsiębiorstwa na giełdę.
Co jesienią założą Polacy? O tym mogą zdecydować maszyny
Pandemia koronawirusa wstrząsnęła branżą modową i nie do końca wiadomo, jak potoczą się jej dalsze losy. Wydaje się jednak pewne, że przewagę w nowym rozdaniu zyskają ci, którzy zwrócą się w stronę nowych technologii.