luksus
zobacz inne tematyNajdroższa kawa świata to nie kopi luwak
Przedsiębiorcy potrafią zaskakiwać. Najdroższa kawa świata to już nie kopi luwak, lecz Black Ivory. Wynika to głównie z faktu, że to bardzo drogi i... nietypowy biznes.
Jak stworzyć markę luksusową
Przepis na markę de lux? Spójrz na swój produkt nie jak na przedmiot, ale jak na żywego człowieka, w którym można się zakochać lub przynajmniej z nim zaprzyjaźnić.
Złoty, a skromny. Jak sprzedaje się rower za milion złotych? [WYWIAD]
Luksus to dla mnie wolność. Zależy mi na tym, żeby klient dostał wszystko to, co sobie wymarzy – mówi Adam Zdanowicz, twórca i właściciel firmy Mad Bicycles, który stworzył rower wart 1 mln zł.
Na kryzys odrobina luksusu
Jak to jest, że choć większość z nas nigdy nie będzie jeździła własnym Ferrari czy Rolls-Royce’em, nie będzie nosiła torebek Hermes czy zegarków Rolex, to jednak niemal wszyscy te marki znamy?