luksus

zobacz inne tematy
Cukiernie premium. Rynek rośnie jak na drożdżach

Cukiernie premium. Rynek rośnie jak na drożdżach

Jeszcze kilkanaście lat temu najbardziej wyszukanym deserem Warszawy było tiramisu w sieciowej kawiarni. Dziś stołeczne (i nie tylko) witryny kuszą ciasteczkami przypominającymi dzieła sztuki jubilerskiej, a klienci bez mrugnięcia okiem płacą za nie 25 zł. Zjawisko ma swoją nazwę – cukiernie premium – i wszystkie symptomy branżowego trendu wzrostowego.

Przystanek przed podróżą

Przystanek przed podróżą

Od pełnych przepychu pałaców godnych szejków po przestrzenie inspirowane malarstwem surrealistów czy muzyką Fryderyka Chopina. Dostęp do saloników lounge na lotniskach coraz bardziej się demokratyzuje. I zmienia jakość podróżowania.

Rynek, który świeci jasno. Jak Polacy pokochali luksusowe lampy

Rynek, który świeci jasno. Jak Polacy pokochali luksusowe lampy

Polacy oświetlają domy z rozmachem. Luksusowe lampy przestały być u nas fanaberią, a polskie marki wyznaczają europejskie trendy. Na rynku wartym 40 mld zł są nad Wisłą perełki, które wpisują się w scenografię filmów takiego estety jak Pedro Almodovar.

Jak stworzyć markę luksusową

Jak stworzyć markę luksusową

Przepis na markę de lux? Spójrz na swój produkt nie jak na przedmiot, ale jak na żywego człowieka, w którym można się zakochać lub przynajmniej z nim zaprzyjaźnić.

Na kryzys odrobina luksusu

Na kryzys odrobina luksusu

Jak to jest, że choć większość z nas nigdy nie będzie jeździła własnym Ferrari czy Rolls-Royce’em, nie będzie nosiła torebek Hermes czy zegarków Rolex, to jednak niemal wszyscy te marki znamy?