esport
zobacz inne tematyBack to game - drugi sezon Predator Games już we wrześniu
Sukces pierwszego sezonu międzyszkolnych rozgrywek esportowych zwiastował drugą edycję projektu. Kolejna odsłona Predator Games rozpocznie się wraz z nowym rokiem szkolnym, we wrześniu 2024 roku i potrwa kilka miesięcy. Już teraz organizatorzy turnieju - agencje WE!RE Fantasy oraz Gam3rs_x wraz z Acer Polska - zapowiadają rozgrywki na szerszą skalę, tym samym umożliwiając większej liczbie placówek szkolnych i uczniów udział w tym rozwojowym przedsięwzięciu.
Coś więcej niż gry
Na sukces składają się proste nawyki, małe kroczki. Sam wspieram swoich synów w rozwoju pasji do gier wideo, gdyż e-sport to trochę opowieść o tym, że dzięki ciężkiej pracy da się osiągnąć naprawdę wiele – przekonuje Łukasz Łopuszyński, Country Manager Acer Polska.
Uniwersum pełne bohaterów [WYWIAD]
Predator Games to międzyszkolne rozgrywki e-sportowe organizowane przez markę Acer. Misją inicjatywy jest stworzenie przestrzeni, w której młodzi pasjonaci gamingu mogą poczuć się jak profesjonalni e-sportowcy. O koncepcie rozmawiamy z Łukaszem Łopuszyńskim, country managerem w Acer Polska.
Do przodu, Polsko! Najlepsze startupy sporttech
Do przodu, Polsko! Choć tegoroczny mundial budzi mnóstwo kontrowersji, to wciąż jest najważniejszą piłkarską imprezą czterolecia. Nie ma więc chyba lepszego momentu na analizę rodzimego rynku sporttech.
Rozmowa rekrutacyjna podczas gry w CS:GO? Erbud otwiera się na nowych kandydatów [WYWIAD]
Największa niezależna polska firma budowlana wprowadziła możliwość rekrutacji na praktyki i staże podczas gry w Counter Strike’a. - W CS:GO możemy sprawdzić chociażby myślenie strategiczne, działanie pod presją czasu czy umiejętność pracy zespołowej kandydata – zauważa Dagmara Sobolewska, dyrektorka HR w Grupie ERBUD.
Zetly z nowym partnerstwem. "Chcemy być częścią cyfrowej rewolucji nie tylko w e-sporcie"
Illuminar Gaming, najstarsza i jedna z największych organizacji e-sportowych w Polsce dołącza do platformy Zetly. Na mocy podpisanego porozumienia o partnerstwie, Illuminar będzie mógł w przyszłości wyemitować własne tokeny użytkowe i stworzy wspólnie z Zetly cyfrowy ekosystem fanów e-sportu w naszym kraju.
NFT, blockchain, metaverse. Skinwallet jeszcze mocniej wchodzi w e-sport
Skinwallet, właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi w grach komputerowych i pionier wdrażania projektów NFT wśród spółek notowanych na GPW, zawarł ramową umowę o współpracy z ESE Europe. ESE będzie wspierać Skinwallet w obszarach związanych z organizacją eventów oraz marketingiem e-sportowym i gamingowym.
Wójcik: "Gaming ewoluuje. Pokorne podejście brandów jest lepsze, niż mówienie, że wszystko się wie"
Przekonywanie, że „już wszystko wiemy o gamingu, robimy kampanię”!, to błąd, który zwykle kończy się rozpikselowanym fontem, ikoną pada i stockowym zdjęciem ludzi krzyczących przy komputerze - uważa Wiktoria Wójcik współzałożycielka inStreamly. Startuperka była prelegentką Infoshare 2021.
Polska Liga Esportowa zwiększa oglądalność i pozyskuje nowych partnerów
Polska Liga Esportowa poszerza listę partnerów. Pierwsza kolejka zmagań wiosennego sezonu 2021 przyniosła blisko 600 tys. odsłon wśród użytkowników Internetu i telewizyjnych odbiorców - to wzrost aż o 130 proc. względem ubiegłego roku.
StreamCards zebrało 2 mln złotych na rewolucję w świecie transmisji esportowych
W 2020 roku wydarzenia esportowe obejrzało ponad 435 milionów osób. StreamCards to startup rewolucjonizujący interakcję widzów z transmisjami esportowymi. Spółka ma wsparcie venture buildingowe funduszu Tar Heel Capital Pathfinder i pozyskała ponad 2 mln złotych od zewnętrznych inwestorów.
Rekordowe wzrosty - Polska Liga Esportowa S.A. podsumowuje 2020 rok
Esport w Polsce jest zjawiskiem stosunkowo nowym, jednak rozwijającym się w sposób bardzo dynamiczny - wynika z raportu „Polska Liga Esportowa - 2020”. Jak wskazują autorzy publikacji, polski rynek esportu nadal jest w początkowej fazie rozwoju, ale zainteresowanie nim stale rośnie.
Rekordowe wzrosty - Polska Liga Esportowa S.A. podsumowuje 2020 rok
Esport w Polsce jest zjawiskiem stosunkowo nowym, jednak rozwijającym się w sposób bardzo dynamiczny - wynika z raportu „Polska Liga Esportowa - 2020”. Jak wskazują autorzy publikacji, polski rynek esportu nadal jest w początkowej fazie rozwoju, ale zainteresowanie nim stale rośnie.
Prezes Polskiej Ligi Esportowej: Obecnie to sport tradycyjny bardziej potrzebuje esportu [WYWIAD]
Profesjonalni gracze rywalizują na najwyższym poziomie, mają za sobą sztab ludzi. To w esporcie obserwujemy dużo większą dynamikę, jeśli chodzi o przyrost fanów - mówi Paweł Kowalczyk, prezes Polskiej Ligi Esportowej.
Reklamy w branży gier? Zdaniem marketerów gaming nie pasuje do wizerunku wielu firm
Z badania przygotowanego przez Havas Media Group wynika, że aż 83 proc. marketerów ocenia branżę gamingową jako niepasującą do wizerunku firmy, którą reprezentują. Ponadto dla wielu ekspertów od marketingu barierą wejścia w gaming jest brak odpowiedniego know how.
Cisco współpracuje z Riot Games. Jakie zmiany czekają na graczy?
Cisco zostało oficjalnym partnerem sieciowym League of Legends Esports. Przewiduje się, że współpraca poprawi wydajność sieci podczas turnieju 2020 World Championships aż o 200 proc.