ekspansja
zobacz inne tematyEkspansja polskich spółek płatniczych Autopay chce podbić Europę
Mamy szansę na rynku zagranicznym, bo nasze rozwiązania technologiczne w ogóle nie odstają od tych z Zachodu. Powiedziałbym nawet, że mamy dużo lepszą technologię, bo opieramy ją na młodszych systemach – podkreśla Paweł Grochowicz, Head of PSP and Fintech w Autopay.
Lokalne działania z globalną perspektywą
Dotarcie do setek milionów klientów i możliwości ekspansji – jakie daje jednolity rynek europejski – to największe zalety e-commerce z perspektywy MSP. Jednak dla wielu polskich przedsiębiorców skala i zakres nowych obowiązków może budzić obawy dotyczące kompetencji czy zasobów. Rozwiązaniem może być współpraca z marketplace, takim jak Amazon, który wyposaża małych i średnich przedsiębiorców w wiedzę i narzędzia otwierające sprzedażowe okno na świat.
75% polskich firm stawia na zagraniczną ekspansję w cyfrowym wydaniu. Dokąd?
3 na 4 polskie przedsiębiorstwa, jeszcze w tym roku, będzie starać się zwiększyć swoje przychody poprzez sprzedaż online na rynkach zagranicznych. Plany związane z otwarciem sklepów stacjonarnych deklaruje co drugie z nich (51 proc.) – wynika z badania Adyen Retail Report. Raport ujawnia także najpopularniejsze kierunki ekspansji.
Bez kompleksów, czyli ekspansja w polskim stylu
Co kilka tygodni jakaś polska firma deklaruje ofensywę na regionalnych rynkach. Kolejne historie sukcesu zachęcają nowe biznesy do szybkiego rozwoju.
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji. Localazy wkracza na nasz rynek
Firmy, fundacje i organizacje non-profit w Polsce będą wspierane przez Localazy w ich drodze ku internacjonalizacji. Czeski startup stawia sobie za cel wsparcie firm w dotarciu do rynków docelowych za pośrednictwem lokalnych języków, gdyż angielski jest językiem ojczystym tylko dla 380 milionów ludzi na świecie.
Startup Choice zebrał pieniądze. Celem ekspansja w Polsce
Czeski startup Choice pozyskał ok. 10 mln zł (2 mld dol.) od funduszy J&T Ventures, Reflex Capital i Presto Ventures. Pozyskane środki posłużą m.in. do dalszego rozwoju firmy na polskim rynku, na którym obsługuje dziś ponad 1200 restauracji.
Pułapki i szanse. Jak finansować rozwój za granicą
Nie ma rozwoju biznesu bez pieniędzy. Zwłaszcza za granicą. Propozycji, jak je dostać, jest mnóstwo. Sprawdzamy, co dla przedsiębiorców jest pułapką, a co kołem ratunkowym.
Authologic wchodzi do siedmiu nowych krajów
Polski fintech Authologic wprowadza możliwość weryfikacji tożsamości na kolejnych rynkach. Nowe wdrożenia pozwolą na weryfikację tożsamości online przy użyciu nowych metod w Belgii, Holandii, Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii i Austrii.
Międzynarodowa sprzedaż w e-commerce
Chcesz zarabiać więcej? Wyjdź ze swoim biznesem za granicę. To nie musi być trudne, jeśli tylko odpowiednio przygotujesz e-sklep do xborder.
E-fektywny E-sklep. Im większy, tym lepszy?
Jak skalować swój biznes w e-commerce? Czy opłaca się wypływać na zagraniczne rynki? Co z kosztami działalności? Znamy odpowiedzi.
Ramp rusza z ofensywą w USA. Do zarządu startupu dołączy twórczyni Libry w Facebooku [TYLKO U NAS]
Polski startup Ramp został zarejestrowany przez amerykański FinCEN jako Money Service business (MSB) - dowiedział się portal mycompanypolska.pl. Oznacza to, że będzie mógł działać na amerykańskim rynku bez żadnych pośredników. Jednocześnie do zarządu firmy dołącza Morgan Beller. Wcześniej pracowała m.in. w Facebooku, gdzie tworzyła projekt wirtualnej waluty Libra.
Booksy zawarło porozumienie z Google. Polski startup rusza z wielką ekspansją
Booksy, jeden z najbardziej znanych polskich startupów, rozpoczął współpracę z Google i przenosi swoją aplikację do Google Cloud. Za sprawną migrację odpowiada Chmura Krajowa. Decyzja ma pomóc przede wszystkim w dynamicznej ekspansji na rynkach zagranicznych: amerykańskim, brytyjskim i brazylijskim.