Rebranding polskiego startupu po inwestycji Grupy Pracuj
fot. Adobe StockFitqbe został założony w 2016 roku z inicjatywy Tomasza Chacińskiego, młodego biznesmena i absolwenta psychologii biznesu. Firma powstała, by wspierać działy HR i managerów w budowaniu ponadprzeciętnego zaangażowania pracowników oraz w tworzeniu silnej kultury organizacji. Jej klientami są m.in.: Santander, BNP Paribas, L’Oréal, Wirtualna Polska, Randstad, RTV Euro AGD, Deloitte, Pandora, Uniqa…etc. W ciągu 3 lat od założenia firma zaistniała już na 31 rynkach zagranicznych. Kluczową rolę odegrały w tym lokalne oddziały międzynarodowych korporacji, które zachęcały swoje centrale, by wdrożyły rozwiązania Fitqbe w pozostałych swoich filiach.
Od początku swojego istnienia Fitqbe konsekwentnie wzbogacało ofertę well-beingową w kierunku nowatorskich rozwiązań ALL-IN-ONE dla działów HR. Dziś firma proponuje swoim klientom kompleksową politykę pro-pracowniczą. Symbolem i ukoronowaniem tej ewolucji jest nowa nazwa.
- Jesteśmy młodą organizacją, a naszym DNA jest stałe uczenie się i dopasowywanie do rynku. Przez ostatnie 3 lata uczyliśmy się potrzeb klientów i zmieniającego się otoczenia, które rozwinęły produkt do etapu, kiedy pierwotna, kojarząca się ze sportem, nazwa zaczęła nas ograniczać, a nie rozwijać. worksmile odpowiada na wszystko to, co robi nasz produkt, czyli tworzenie zdrowej i silnej kultury organizacji oraz zadowolenia z pracy – tak uzasadnia rebranding firmy jej założyciel, Tomasz Chaciński
Dynamiczny rozwój firmy został zauważony również przez właścicieli Grupy Pracuj, którzy w lutym br. zainwestowali w firmę, wspierając jej strategię rozwoju produktu i sprzedaży na rynku polskim i zagranicznym.