zakupy online

zobacz inne tematy
Jak sprostać oczekiwaniom klientów kupujących przez internet

Jak sprostać oczekiwaniom klientów kupujących przez internet

Pandemia spowodowała dwa pozornie rywalizujące ze sobą zjawiska – rosnącą konsumpcję innowacji technologicznych przy jednoczesnym wzroście podstawowych potrzeb ludzi. Zidentyfikowaliśmy w naszych badaniach cztery główne potrzeby, których zaspokojenia domagają się dzisiaj osoby robiące zakupy online. Jakie to potrzeby?

PayU będzie oferować płatności odroczone z Twisto

PayU będzie oferować płatności odroczone z Twisto

Twisto - fintech oferujący płatności odroczone - i PayU zawarły umowę o współpracy. Dzięki temu w ciągu kilku najbliższych tygodni płatności odroczone z Twisto, w ramach platformy PayU Płacę Później, staną się dostępne dla klientów tysięcy sklepów internetowych w Polsce, korzystających z systemu PayU.

Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?

Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?

Napędzany pandemią polski e-commerce bije kolejne rekordy: według prognoz w 2020 r. wartość tego sektora przekroczy 100 mld zł. Przez Internet regularnie kupuje już 75% konsumentów. Korzystając z tego trendu, marki coraz chętniej wychodzą poza własne domeny online i rozpoczynają sprzedaż na największych platformach jak Allegro czy Amazon.