InPost rozwija funkcjonalności. Teraz pozwoli na odbiory paczek osobom trzecim
Nowa funkcjonalność od InPost, fot. mat prasoweInPost Mobile to aplikacja mobilna przeznaczona do obsługi i zarządzania przesyłkami w sieci paczkomatów InPost. Dzięki niej użytkownicy mogą między innymi nadawać, odbierać i przekierowywać przesyłki. Teraz w aplikacji wprowadzono nową usługę „Udostępnij przesyłkę z apki do apki”, która rozszerza obecne możliwości aplikacji i pozwala na przekazanie innemu użytkownikowi InPost Mobile swojej przesyłki do odbioru. Funkcjonalność ta jest zrealizowana po uprzednim sparowaniu telefonów użytkowników aplikacji co pozwala zachować bezpieczeńśtwo usługi. Konsumenci nie muszą już ręcznie przesyłać kodów odbioru i kodów QR.
Przeczytaj także: InPost tworzy nowe paczkomaty
Nowa funkcjonalność od InPost
Nowa funkcja w aplikacji InPost Mobile pozwoli jeszcze mocniej uelastycznić proces odbioru przesyłek. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, życie powoduje, że choćby z przyczyn losowych nie możemy odebrać przesyłki, ale odbioru może dokonać za nas bliska osoba, która jednak nie zawsze może łatwo pozyskać od nas dane dostępowe do skrytki.
- Dzięki nowej funkcji problem został rozwiązany i w sytuacji, gdy z różnych względów sami nie możemy udać się do paczkomatu, za pomocą jednego kliknięcia w aplikacji InPost Mobile przekażemy naszą przesyłkę prosto do aplikacji InPost osobie, która zrobi to za nas – podkreśla Dagrama Brzezińska, członek zarządu InPost.
Aplikację InPost Mobile można pobrać z oficjalnych sklepów Google Play, App Store oraz Huawei AppGallery.