cux.io jednym z kluczowych graczy na rynku analityki produktowej. W planach spółki kolejna runda

Paulina Walkowiak i Kamil Walkowiak
Paulina Walkowiak i Kamil Walkowiak
cux.io - startup specjalizujący się w wykorzystaniu uczenia maszynowego do analizy predyktywnej - znalazł się w raporcie MarketsandMarkets poświęconym globalnemu rynkowi analityki produktowej. To jedna z dwóch polskich spółek, jaką ujętą w publikacji.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Raport MarketsandMarkets prognozuje, że do roku 2026 globalny rynek analityki produktowej osiągnie wartość 25,3 mld dol., przy spodziewanej średniorocznej stopie wzrostu wynoszącej 21,3 proc. Tylko dwie polskie spółki – cux.io oraz PIWIK Pro – znalazły się na liście kluczowych graczy tego rynku.

- Startując 4 lata temu w naszej analitycznej niszy musieliśmy włożyć bardzo dużo wysiłku w uświadomienie klientom, że jest potrzeba nowego podejścia do analityki. Chwilami miałam poczucie, że zbyt mocno wyprzedzamy rynek, a wiadomo, że na sukces innowacyjnych spółek składa się również dobry timing. To ogromna satysfakcja widzieć jak rynek zmienia się w kierunku, w którym przetarliśmy szlaki, a do grona naszych klientów - oprócz najbardziej świadomych e-commerce oraz TVN Warner Bros Discovery i PZU - dołączają Rossmann, EFL, czy Santander Leasing. Wyróżnienie nas w gronie światowych graczy kształtujących ten rynek to znak, że mimo, że budowanie rozpoznawalności globalnie to ciężka praca i często niewdzięczne zadanie - starania procentują. Nasze wyczucie rynku jest w punkt i to, co zamierzamy, to zdecydowanie zwiększać nasz kawałek rynkowego tortu! - komentuje w rozmowie z mycompanypolska.pl Paulina Walkowiak, CEO cux.io.

Zainteresowanie rozwiązaniami oferowanymi za pośrednictwem chmury - takimi jak cux.io - stale rośnie. Największy wzrost przewiduje się w segmencie klientów korporacyjnych – zwłaszcza wśród projektantów, produktowców, specjalistów ds. sprzedaży i marketingu oraz osób odpowiedzialnych za customer experience.

- Nasze plany na kolejne miesiące to dalsze powiększanie grona klientów korporacyjnych na świecie, wdrożenie nowego modułu wykorzystującego nasze autorskie algorytmy AI "aiocado" oraz zebranie kolejnej rundy inwestycyjnej na ekspansje na nowe rynki - zapowiada Paulina Walkowiak.

Najlepsze polskie martechy

cux.io znalazło się w naszym zestawieniu najlepszych polskich martechów. Materiał jest dostępny TUTAJ.

ZOBACZ RÓWNIEŻ