Global Check-in 2025. Trzecia edycja konferencji o ekspansji zagranicznej już 1 października w Warszawie

Dynamiczne zmiany w europejskim handlu – rosnąca obecność azjatyckich platform, nowe regulacje i rozwój AI oraz automatyzacji – wymagają od polskich firm ciągłego trzymania ręki na pulsie. Global Check-in 2025 odpowiada na zapotrzebowanie na skuteczne strategie ekspansji sprzedaży internetowej.
- Już trzeci rok łączymy inspirację z praktyką oraz ekspertów sprzedaży zagranicznej z przedsiębiorcami MŚP –mówi Karolina Opielewicz, Dyrektorka Generalna KIG. - W tym roku stawiamy na praktyczny wymiar – od AI i automatyzacji, przez rozwój na zagranicznych platformach, po ekspansję na nowe rynki w Europie Środkowo-Wschodniej, Bałkanach i Turcji - dodaje.
Europejscy eksperci e-commerce w Warszawie
W 3. Edycji konferencji w debatach eksperckich weźmie udział liczna reprezentacja zagranicznych ekspertów – z Turcji, Bałkanów i Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Amazon, Emag, Trendyol i Gjirafa. Będziemy gościć także przedstawicieli organizacji działających na rzecz rozwoju handlu elektronicznego z Bośni i Hercegowiny, Rumunii czy Macedonii, aby polski biznes dowiedział się więcej o tych rynkach bezpośrednio od ich przedstawicieli" – dodaje Karolina Opielewicz.
Gośćmi będą m.in.: Sinan Cem Şahin (Wiceprezes Trendyol), Mergin Cahani (Prezes Gjirafa), Cristian Movilă (Prezes Rumuńskiej Izby E-commerce), Mihai Lupascu (Dyrektor Emag).
Program. Od strategii do konkretnych działań
Tematem przewodnim tej edycji Global Check-in jest konkurencyjność małych i średnich firm w cross-border e-commerce. Konferencja rozpocznie się strategicznymi dyskusjami na temat budowania trwałych przewag polskiego biznesu MŚP wobec rosnącej konkurencji międzynarodowej. Tematy obejmą zarówno makroekonomiczne procesy wpływające na handel, jak i konkretne wyzwania sprzedaży cross-border.
Następnie konferencja przebiegnie w dwóch blokach tematycznych:
- IDEAS – technologie zmieniające zasady gry: strategie ekspansji na marketplace’y, wykorzystanie AI i automatyzacji, marketing w social media, doświadczenia polskich marek w sprzedaży zagranicznej.
- MARKETS – mapa perspektywicznych rynków: możliwości ekspansji do Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, w Bałkanach i w Turcji.
Cztery korzyści udziału dla uczestników
Uczestnicy Global Check-in 2025 zyskają:
- Gotowe rozwiązania: Strategie oparte na doświadczeniach praktyków zagranicznej sprzedaży internetowej, zaprojektowane do natychmiastowego wdrożenia po konferencji.
- Wsparcie ekspertów cross-border.pl: W Strefie Ekspertów uczestnicy nawiążą kontakt z ekspertami e-commerce w celu zapewnienia dostępu do wiedzy, usług i partnerstw biznesowych po wydarzeniu.
- Dostęp do decydentów: Bezpośrednia możliwość nawiązywania kontaktów z liderami biznesu, przedstawicielami instytucji państwowych oraz kierownikami organizacji promujących eksport.
Informacje praktyczne
Data: 1 października 2025, godzina 10:00
Miejsce: Centrum Konferencyjne ADN, Warszawa
Organizator: Krajowa Izba Gospodarcza
Bilety: https://globalcheckin.pl
Program: https://globalcheckin.pl/agenda
Partnerzy wydarzenia: Amazon, GS1 Poland, Emag, mBank, PayU, Romania Express Courier & Logistics, IdoSell, Paxy.
Krajowa Izba Gospodarcza organizuje Global Check-in jako część szerszej misji wspierania skutecznej ekspansji międzynarodowej polskich firm. Głównym projektem KIG promującym eksport internetowy wśród polskich małych i średnich przedsiębiorstw jest platforma cross-border.pl.