martech
zobacz inne tematyDigital First AI pozyskuje prawie 4 mln dol. na rozwój autonomicznego marketingu z użyciem AI
Digital First AI, startup działający w obszarze technologii marketingowych, pozyskał 3,8 mln dol. na rozwój platformy umożliwiającej automatyzację tworzenia strategii marketingowych dla kampanii online z użyciem sztucznej inteligencji. Zebrane finansowanie wzmocni międzynarodową pozycję spółki oraz ułatwi wdrożenie oferty dla dużych firm i korporacji.
Grzegorz Błażewicz ustępuje ze stanowiska CEO SALESmanago
Grzegorz Błażewicz, założyciel SALESmanago, przez 13 lat był także CEO platformy. Dziś, za pośrednictwem LinkedIn poinformował, że zakończył pełnienie funkcji dyrektora generalnego SALESmanago, a od teraz zaczyna być członkiem rady nadzorczej i inwestorem spółki.
Francuski gigant rozwijający technologie marketingowe przejmuje spółkę User.com
W wyniku akwizycji stworzona przez Polaków platforma marketing automation będzie flagowym produktem dla kluczowych klientów z segmentu średnich i dużych firm oraz asem w rękawie francuskiej grupy na drodze do ekspansji w całej Europie.
cux.io jednym z kluczowych graczy na rynku analityki produktowej. W planach spółki kolejna runda
cux.io - startup specjalizujący się w wykorzystaniu uczenia maszynowego do analizy predyktywnej - znalazł się w raporcie MarketsandMarkets poświęconym globalnemu rynkowi analityki produktowej. To jedna z dwóch polskich spółek, jaką ujętą w publikacji.
Oni wiedzą, jak działa twój umysł i na tym zarabiają. "Jesteśmy świadomi broni w naszych rękach"
Startup Behavio wie, co siedzi w twojej głowie. I potrafi to wykorzystać, by poprawić jakość kampanii marketingowych. Przerażające? - Zawsze byliśmy świadomi „broni”, która jest w naszych rękach, bardzo ostrożnie selekcjonujemy klientów – nie współpracujemy z ludźmi, którzy chcą wykorzystać dane do narażenia ludzi na niebezpieczeństwo
Digital First AI to rewolucja w marketingu? "Dajemy marketerom narzędzia do optymalizacji pracy"
Liczymy, że niebawem dojdziemy do momentu, w którym przedsiębiorca weźmie do ręki telefon, powie kilka zdań na temat swojej firmy, a my na tej podstawie będziemy w stanie dostarczyć mu precyzyjną strategię marketingową oraz zaproponować kontent - mówi Rafał Tromczyński, CEO Digital First AI.
Digital First AI z dużym wdrożeniem. Polacy pomogą transferować technologię na Uniwersytecie Oxforda
Digital First AI, polski startup z sektora MarTech, podpisał 5-letni kontrakt z Infinitum Education - inkubowanym w Oxford University Innovation startupem z branży Edtech, który zarządza transferem technologii na Uniwersytecie Oxforda. Według QS University Rankings 2022 Oxfordzka uczelnia jest drugą najlepszą uczelnią na świecie.