6 mln dol. na suplementy diety. Sundose chce zawojować kolejne europejskie rynki
Fot. materiały prasoweStartup został założony w 2018 roku przez Michała Gołkiewicza i Tomasza Styka. Przedsiębiorcy postanowili zmienić koncepcję suplementacji - spersonalizowany suplement (dostosowany do stanu zdrowia oraz stylu życia klienta) jest dostępny w jednej dziennej porcji.
Sprawdź: Fotka
Z danych Sundose wynika, że wartość globalnego rynku suplementów przekracza 140 mld. dol. W ciągu najbliższych sześciu lat ta kwota może sięgnąć nawet 240 mld dol. Sam startup najlepiej odczuł rosnące znaczenie branży, bowiem w 2020 roku przychody Sundose wzrosły aż siedmiokrotnie względem 2019 roku.
Fundusze Atmos Ventures (USA), Aria (Polska), DX Ventures (Niemcy) oraz Investible Club (Australia) i Polipo Ventures (Australia) zainwestowały w Sundose łącznie 6 mln dol. Startup jest już obecny na rynku brytyjskim i niemieckim, a pozyskane fundusze pozwolą na rozwój usługi w kolejnych krajach. Jednocześnie przedstawiciele firmy zapowiadają, że w najbliższych miesiącach skupią się na rozwijaniu silnika personalizacji.
To już trzecia runda finansowania w historii Sundose.