luksus

zobacz inne tematy
Rynek, który świeci jasno. Jak Polacy pokochali luksusowe lampy

Rynek, który świeci jasno. Jak Polacy pokochali luksusowe lampy

Polacy oświetlają domy z rozmachem. Luksusowe lampy przestały być u nas fanaberią, a polskie marki wyznaczają europejskie trendy. Na rynku wartym 40 mld zł są nad Wisłą perełki, które wpisują się w scenografię filmów takiego estety jak Pedro Almodovar.

Jak stworzyć markę luksusową

Jak stworzyć markę luksusową

Przepis na markę de lux? Spójrz na swój produkt nie jak na przedmiot, ale jak na żywego człowieka, w którym można się zakochać lub przynajmniej z nim zaprzyjaźnić.

Na kryzys odrobina luksusu

Na kryzys odrobina luksusu

Jak to jest, że choć większość z nas nigdy nie będzie jeździła własnym Ferrari czy Rolls-Royce’em, nie będzie nosiła torebek Hermes czy zegarków Rolex, to jednak niemal wszyscy te marki znamy?