crowdfunding udziałowy

zobacz inne tematy
Petgram wydłuża termin oferty publicznej akcji do 16 grudnia 2022 r

Petgram wydłuża termin oferty publicznej akcji do 16 grudnia 2022 r

Twórcy aplikacji Petgram prowadzą publiczną emisję akcji w formie kampanii crowdinvestingowej na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC - CrowdConnect. Jak poinformowała spółka - jej termin uległ zmianie. Zapisy w ramach transzy CrowdConnect będą przyjmowane do 15 grudnia, a cała oferta potrwa do 16 grudnia br. Celem emisji akcji jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł.

Michał Lasocki: "Polacy są w światowej czołówce, jeśli chodzi o zażywanie suplementów" [WYWIAD]

Michał Lasocki: "Polacy są w światowej czołówce, jeśli chodzi o zażywanie suplementów" [WYWIAD]

Przyszłością rynku suplementów jest edukacja – każdy powinien mieć dostęp do dokładnych informacji na temat konkretnych produktów. Przez ostatnich kilkanaście lat klienci raczej na ślepo zażywali suplementy – widzieli reklamę w gazecie i kupowali substancję. Kierowanie się impulsem to w tym przypadku ogromny błąd - mówi Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson SA.

Czy drony zastąpią patrole interwencyjne?  REAKTO zrewolucjonizuje ochronę mienia

Czy drony zastąpią patrole interwencyjne? REAKTO zrewolucjonizuje ochronę mienia

Koniec z wymówkami o braku dostępnego patrolu, czy opóźnieniami spowodowanymi korkami ulicznymi. Polska firma REAKTO znalazła sposób, by usprawnić ochronę domów jednorodzinnych, a także dużych obiektów. Aktualnie REAKTO intensyfikuje działania związane z budową infrastruktury składającej się z sieci bezobsługowych stacji dokujących i floty dronów, aby zapewnić szybką i skuteczną ochronę.

"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?

"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?

Sportowa spółka, której twarzą jest Krzysztof Stanowski, w środę 13 października punktualnie o 18:15 startuje na platformie Emiteo.pl z emisją swoich akcji. Zbiórka ma szansę znaleźć się wśród rekordowo szybkich kampanii polskiego crowdfundingu - do tej pory chęć zainwestowania w klub zgłosiło ponad 15 tys. osób, które zadeklarowały łącznie niemal 30 mln zł.

Powstaje przełomowa gra o dyplomacji. Twórcy chcą pozyskać 4 mln zł od inwestorów społecznościowych

Powstaje przełomowa gra o dyplomacji. Twórcy chcą pozyskać 4 mln zł od inwestorów społecznościowych

Play of Battle SA – łódzkie studio tworzące gry strategiczne we współpracy z gronem międzynarodowych ekspertów i doświadczonymi developerami ze studia Noobz from Poland – udostępniło stronę emisji crowdinvestingowej. Kampania promowana jest przez Crowdway. Pod koniec 2022 roku Play of Battle SA planuje debiut na polskiej lub europejskiej giełdzie.

Startuje kampania filmu "Król dopalaczy". Twórcy chcą zebrać prawie 3 mln zł

Startuje kampania filmu "Król dopalaczy". Twórcy chcą zebrać prawie 3 mln zł

Na platformie Crowdway.pl rusza emisja crowdfundingową, wspierająca produkcję filmu "Król dopalaczy". Budżet projektu wynosi 5,7 mln zł, a firma Król Dopalaczy Film SA chce pozyskać od inwestorów społecznościowych 2,85 mln zł, czyli połowę kosztów realizacji projektu. Pozostała część została już wniesiona przez koproducentów.

Światowe sławy geopolityki ruszają z kampanią crowdfundingową. Stworzą strategiczną grę wojenną

Światowe sławy geopolityki ruszają z kampanią crowdfundingową. Stworzą strategiczną grę wojenną

Wybitni akademicy, analitycy, wojskowi i managerowie – m.in. dr George Friedman, prof. Norman Davies, dr Jacek Bartosiak, gen. Waldemar Skrzypczak oraz Zbigniew Pisarski – chcą wyprodukować przełomową grę przy współudziale inwestorów społecznościowych. Przeniosą dotąd dostępny jedynie dla planowania strategicznego realizm rywalizacji geopolitycznej na popularne platformy dla graczy.

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.