crowdfunding inwestycyjny

zobacz inne tematy
Overdose to hub łączący artystów z inwestorami. Pomysłodawcą - współtwórca Braci Figo Fagot [WYWIAD]

Overdose to hub łączący artystów z inwestorami. Pomysłodawcą - współtwórca Braci Figo Fagot [WYWIAD]

Dzięki Overdose możesz włączać się w kampanie crowdfundingowe, które dają artyście niezależność. Dajesz mu szansę dalszego rozwoju – nie tylko nagrania piosenek, ale również przygotowania gry mobilnej czy nawiązania współpracy z reklamodawcami. Nasze rozwiązanie nie ma żadnych pułapek! - przekonuje Piotr Połać, pomysłodawca projektu, współtwórca duetu Bracia Figo Fagot.

Neutrino Geology SA rusza z emisją crowdfundingową. "To gamechanger sektora wydobywczego"

Neutrino Geology SA rusza z emisją crowdfundingową. "To gamechanger sektora wydobywczego"

Neutrino Geology SA rozpoczęło publiczną emisję akcji o wartości ok. 2,5 mln zł na platformie Navigator Crowd. Cel emisyjny to zebranie środków na sfinansowanie projektu budowy modułowego detektora geo-neutrin. Urządzenie autorstwa polskich naukowców wygeneruje trójwymiarową mapę złóż surowców w skorupie ziemskiej, co w opinii ekspertów zrewolucjonizuje globalny sektor wydobywczy.

Michał Lasocki: "Polacy są w światowej czołówce, jeśli chodzi o zażywanie suplementów" [WYWIAD]

Michał Lasocki: "Polacy są w światowej czołówce, jeśli chodzi o zażywanie suplementów" [WYWIAD]

Przyszłością rynku suplementów jest edukacja – każdy powinien mieć dostęp do dokładnych informacji na temat konkretnych produktów. Przez ostatnich kilkanaście lat klienci raczej na ślepo zażywali suplementy – widzieli reklamę w gazecie i kupowali substancję. Kierowanie się impulsem to w tym przypadku ogromny błąd - mówi Michał Lasocki, prezes zarządu Intenson SA.

Ruszyła emisja akcji spółki Columbus Polska SA, która chce pozyskać 1,7 mln zł na dalszy rozwój

Ruszyła emisja akcji spółki Columbus Polska SA, która chce pozyskać 1,7 mln zł na dalszy rozwój

Kawowy biznes oparty na zasadach Fairtrade, „konfigurator smaku” i przyjazne technologie zakupowe, kapsuła eteryczna oraz działania edukujące rynek i konsumenta – to główne cele spółki Columbus Polska SA, która 23 marca br. ruszyła z kampanią crowdinvestingową. We współpracy z platformą Beesfund planuje ona pozyskać 1,7 mln zł, które przeznaczy na dalszy rozwój swojej kawowej marki Qethereal.

Rusza emisja akcji Pets Diag S.A. Spółka chce pozyskać milion złotych

Rusza emisja akcji Pets Diag S.A. Spółka chce pozyskać milion złotych

Pets Diag S.A., firma z branży diagnostyki weterynaryjnej, rozpoczęła publiczną emisję akcji na platformie Beesfund o wartości niemal 1 mln zł. Startup z Katowic, jako jedyny na świecie, wykonuje badanie EHAA, które określa kondycję zdrowotną i tendencje chorobowe czworonoga na podstawie analizy jego sierści.

Powstaje przełomowa gra o dyplomacji. Twórcy chcą pozyskać 4 mln zł od inwestorów społecznościowych

Powstaje przełomowa gra o dyplomacji. Twórcy chcą pozyskać 4 mln zł od inwestorów społecznościowych

Play of Battle SA – łódzkie studio tworzące gry strategiczne we współpracy z gronem międzynarodowych ekspertów i doświadczonymi developerami ze studia Noobz from Poland – udostępniło stronę emisji crowdinvestingowej. Kampania promowana jest przez Crowdway. Pod koniec 2022 roku Play of Battle SA planuje debiut na polskiej lub europejskiej giełdzie.

Startuje kampania filmu "Król dopalaczy". Twórcy chcą zebrać prawie 3 mln zł

Startuje kampania filmu "Król dopalaczy". Twórcy chcą zebrać prawie 3 mln zł

Na platformie Crowdway.pl rusza emisja crowdfundingową, wspierająca produkcję filmu "Król dopalaczy". Budżet projektu wynosi 5,7 mln zł, a firma Król Dopalaczy Film SA chce pozyskać od inwestorów społecznościowych 2,85 mln zł, czyli połowę kosztów realizacji projektu. Pozostała część została już wniesiona przez koproducentów.

Światowe sławy geopolityki ruszają z kampanią crowdfundingową. Stworzą strategiczną grę wojenną

Światowe sławy geopolityki ruszają z kampanią crowdfundingową. Stworzą strategiczną grę wojenną

Wybitni akademicy, analitycy, wojskowi i managerowie – m.in. dr George Friedman, prof. Norman Davies, dr Jacek Bartosiak, gen. Waldemar Skrzypczak oraz Zbigniew Pisarski – chcą wyprodukować przełomową grę przy współudziale inwestorów społecznościowych. Przeniosą dotąd dostępny jedynie dla planowania strategicznego realizm rywalizacji geopolitycznej na popularne platformy dla graczy.

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.