crowdfunding inwestycyjny

zobacz inne tematy
Powstaje przełomowa gra o dyplomacji. Twórcy chcą pozyskać 4 mln zł od inwestorów społecznościowych

Powstaje przełomowa gra o dyplomacji. Twórcy chcą pozyskać 4 mln zł od inwestorów społecznościowych

Play of Battle SA – łódzkie studio tworzące gry strategiczne we współpracy z gronem międzynarodowych ekspertów i doświadczonymi developerami ze studia Noobz from Poland – udostępniło stronę emisji crowdinvestingowej. Kampania promowana jest przez Crowdway. Pod koniec 2022 roku Play of Battle SA planuje debiut na polskiej lub europejskiej giełdzie.

Startuje kampania filmu "Król dopalaczy". Twórcy chcą zebrać prawie 3 mln zł

Startuje kampania filmu "Król dopalaczy". Twórcy chcą zebrać prawie 3 mln zł

Na platformie Crowdway.pl rusza emisja crowdfundingową, wspierająca produkcję filmu "Król dopalaczy". Budżet projektu wynosi 5,7 mln zł, a firma Król Dopalaczy Film SA chce pozyskać od inwestorów społecznościowych 2,85 mln zł, czyli połowę kosztów realizacji projektu. Pozostała część została już wniesiona przez koproducentów.

Światowe sławy geopolityki ruszają z kampanią crowdfundingową. Stworzą strategiczną grę wojenną

Światowe sławy geopolityki ruszają z kampanią crowdfundingową. Stworzą strategiczną grę wojenną

Wybitni akademicy, analitycy, wojskowi i managerowie – m.in. dr George Friedman, prof. Norman Davies, dr Jacek Bartosiak, gen. Waldemar Skrzypczak oraz Zbigniew Pisarski – chcą wyprodukować przełomową grę przy współudziale inwestorów społecznościowych. Przeniosą dotąd dostępny jedynie dla planowania strategicznego realizm rywalizacji geopolitycznej na popularne platformy dla graczy.

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati

Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.