Deli2 niebawem rozpocznie kampanię crowdinvestingową. W planach również debiut na NewConnect

Bartosz Kazimierczuk
Bartosz Kazimierczuk, fot. materiały prasowe
Deli2 – spółka z rynku delikatesów premium z Bartoszem Kazimierczukiem na czele – jeszcze w tym kwartale rozpocznie kampanię crowdinvestingową. Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój marki. Docelowo spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments ma w planach debiut na NewConnect.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- W krótkim czasie stworzyliśmy biznes oparty na łączeniu topowych dostawców z odbiorcami ceniącymi jakość za pomocą nowoczesnych i szybko skalowalnych technologii. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, rozwój skali biznesu Deli2 jest zgodny z naszymi oczekiwaniami, a kompleksowa oferta stała się wielką przewagą konkurencyjną na tle innych e-sklepów w Polsce. Ambicją marki Deli2 jest utrzymanie tendencji wzrostowej. Jesteśmy gotowi na obsługę kolejnych zamówień – mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes zarządu Deli2. I dodaje: – Celem planowanej emisji akcji Deli2 jest dalszy dynamiczny rozwój biznesu i utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku delikatesów luksusowych. Kampanię crowdinvestingową rozpoczniemy lada dzień. Następnym krokiem milowym w historii naszej spółki będzie debiut na NewConnect, planujemy go na przełom 2023/2024.

Emisję akcji wspierać będzie platforma crowdinvestingowa Beesfund.

- Cieszy nas, że firma z obszaru e-grocery pojawia się na naszej platformie. Jestem przekonany, że branża ta ma ogromny potencjał rozwojowy i że oferta Deli2 zostanie zauważona przez społeczność inwestorską również z uwagi na unikalność ich modelu jako delikatesów luksusowych – komentuje Arkadiusz Regiec, prezes Beesfund S.A.

Zobacz też: Shoplo

Deli2 - dynamiczny rozwój biznesu

Sklep online Deli2 powstał w grudniu 2020 roku, w odpowiedzi na sytuację pandemiczną, jak i wzrost zainteresowania luksusowymi produktami spożywczymi na polskim rynku. Obecnie marka łączy 10 tys. produktów od przeszło 30 renomowanych brandów. Kompletne zamówienie trafia do klientów w ciągu 24h. Platforma zyskała już prawie milion odsłon, co przełożyło się na ok. 300 tys. unikalnych użytkowników.

Środki na rozwój i realizację bieżących procesów marki Deli2 pochodzą z emisji prywatnej spółki. W czerwcu 2021 roku firma pozyskała od inwestorów 1 mln zł. Kapitał posłużył spółce m.in. w dotarciu do nowej aglomeracji (mowa o mieście Łódź) oraz uruchomieniu opcji wysyłkowej na terenie całej Polski.

Polski rynek e-handlu wart jest obecnie ok. 100 mld zł.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

POLECAMY