blik

zobacz inne tematy
4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży

4 sposoby na optymalizację procesu sprzedaży

Poprawa wyników sprzedaży nie jest łatwym zadaniem. Jest wiele czynników sukcesu, o które sprzedawca powinien zadbać. Należą do nich: platforma e-commerce, produkt, reklama, proces płatności, logistyka dostaw i zwrotów - wszystko ma znaczenie. Istnieją jednak 4 kluczowe obszary, w których właściwie dobrana i zaimplementowana metoda płatności może szybko usprawnić działanie e-sklepu.

Zwiększ swoją sprzedaż w e-commerce. Dlaczego płatności są kluczowe

Zwiększ swoją sprzedaż w e-commerce. Dlaczego płatności są kluczowe

Na rynku online rośnie konkurencja pomiędzy detalistami. Dziś to nie cena czy produkt decydują o sukcesie sklepu, a klient i jego doświadczenia. Według danych ECC Koln, firmy zajmującej się doradztwem w e-commerce, aż 75 proc. e-konsumentów, uważa proces płatności za kluczowy. Sprzedawcy, którzy udostępniając popularne metody płatności, dbają o doświadczenia konsumenta, zwiększają konwersję.

W Polsce wciąż występują "białe plamy płatnicze". W ponad połowie wsi nie można płacić bezgotówkowo

W Polsce wciąż występują "białe plamy płatnicze". W ponad połowie wsi nie można płacić bezgotówkowo

Obrót bezgotówkowy jest coraz powszechniejszy w gminach wiejskich i mniejszych miejscowościach, jednak rozwój tych transakcji jest tam nieco wolniejszy. Potwierdzają to wyniki najnowszego badania „Białe plamy w akceptacji kart płatniczych a wykluczenie finansowe” opublikowanego w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej „Warto Bezgotówkowo”.

BLIK w Messengerze. Innowacyjne rozwiązanie do płatności w e-commerce

BLIK w Messengerze. Innowacyjne rozwiązanie do płatności w e-commerce

Krajowy Integrator Płatności (Tpay) oraz KODA, dostawca systemu operacyjnego do automatyzacji komunikacji, jako pierwsi w Polsce wdrożyli nowe rozwiązanie do płatności w e-commerce. Innowacyjna metoda wykorzystuje bezpieczne płatności BLIKIEM oraz rozwiązania chatbotowe, które umożliwiają rozliczenie płatności w komunikatorze, np. w Messengerze lub na chacie sklepu internetowego.

Płatności kartą do 200 zł bez PINu? Polacy nie chcą zmian

Płatności kartą do 200 zł bez PINu? Polacy nie chcą zmian

Z raportu "Warto bezgotówkowo 2020" wynika, że choć wzrosła liczba miejsc, w których można zapłacić kartą, wciąż jest ich za mało. Ponadto Polacy nie chcą zwiększenia limitu płatności kartą bez potwierdzenia kodem PIN - 100 zł to górna granica, która jest akceptowana przez ponad 60 proc. kupujących.

Prezes Polskiego Standardu Płatności: "Polacy, zapomnijcie o kartach płatniczych!" [TYLKO U NAS]

Prezes Polskiego Standardu Płatności: "Polacy, zapomnijcie o kartach płatniczych!" [TYLKO U NAS]

- Z naszych badań wynika, że klient, który na co dzień korzysta z Blika, a musi użyć karty, podchodzi do niej z dużą nieufnością. Takie sytuacje mają miejsce głównie za granicą i powiem panu pół żartem pół serio, że turyści zwykle nie tęsknią za Polską, ale tęsknią za Blikiem - przyznaje w rozmowie z "My Company Polska" Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika.

Platforma Amazon.pl może wystartować w listopadzie

Platforma Amazon.pl może wystartować w listopadzie

Jak donosi "Dziennik Gazeta Prawna", rozmowy Amazona z Pocztą Polską na temat obsługi przesyłek z serwisu Amazon.pl są w zaawansowanej fazie. Obie strony chciałyby zdążyć na szczyt paczkowy, który rozpoczyna się od promocji Black Friday - w tym roku wypadającej 27 listopada.

Grupa Adyen otwiera oddział w Warszawie

Grupa Adyen otwiera oddział w Warszawie

Adyen poszerza swoją działalność i tym samym wchodzi na polski rynek. Decyzja o utworzeniu oddziału w Warszawie jest odpowiedzią na rosnący potencjał rynku e-commerce w naszym kraju.