W biznesie

Faktoring sprawdza się w trudnych czasach

Faktoring sprawdza się w trudnych czasach

Zatory płatnicze oraz obecna sytuacja gospodarcza sprzyjają rozwojowi rynku faktoringowego – uważa Marcin Lis, dyrektor Departamentu Faktoringu w BOŚ Banku.

Materiał powstał we współpracy z partnerem 31.05.2023
Polak na wakacjach [SONDAŻ MY COMPANY POLSKA]

Polak na wakacjach [SONDAŻ MY COMPANY POLSKA]

Aż połowa Polek i Polaków nie planuje w tym roku żadnego urlopu w czasie wakacji – wynika z sondażu przeprowadzonego przez IBRIS na zlecenie „My Company Polska”. Ci, którzy pojadą, będą w ich trakcie oglądali każdy grosz.

Zielona rewolucja w logistyce

Zielona rewolucja w logistyce

Branża logistyczna ma coraz bardziej zielone oblicze. Inwestując w ekologiczne technologie, zmniejsza ona obciążenie środowiska, a jednocześnie zapewnia sobie sukces biznesowy.

Księga absolwentów. Jak startupy radzą sobie po latach

Księga absolwentów. Jak startupy radzą sobie po latach

„My Company Polska” także w tym roku zarekomenduje jeden startup do programu mentoringowego InCredibles Sebastiana Kulczyka. Szczegółów co, gdzie, kiedy i jak szukajcie na naszej stronie pod hasłem Rookies of the Year. Teraz czas na przegląd absolwentów tego programu.

Stop hate for profit! Jak walczyć z hejtem dotyczącym twojej firmy?

Stop hate for profit! Jak walczyć z hejtem dotyczącym twojej firmy?

Zszargana reputacja marki, niższa sprzedaż, trudności z pozyskaniem inwestorów… Hejt działa jak kula śnieżna. Walka z nim nie jest łatwa i wymaga znalezienia odpowiedniego środka obrony. Od czasów rzymskich obowiązuje jednak zasada: Qui tacet consentire videtur, a więc „milczenie uważa się za oznakę zgody!”.

Zmowa cenowa przez 15 lat. Ukarani właściciel Biedronki i portugalskiego oddziału sieci Auchan

Zmowa cenowa przez 15 lat. Ukarani właściciel Biedronki i portugalskiego oddziału sieci Auchan

Sieci Pingo Doce (dawna nazwa Jeronimo Martins), Auchan i Modelo Continente zostały ukarane przez portugalski urząd antymonopolowy AdC za zmowę cenową przy sprzedaży produktów kosmetycznych. AdC stwierdził, że zmowa ta trwała aż od 2001 roku do 2016 roku, co oznacza, że przez piętnaście lat konsumenci byli oszukiwani i płacili wyższe ceny za kosmetyki.

Igor Blukowski (oprac.) 28.04.2023
Mówić prosto o finansach

Mówić prosto o finansach

Zaczęło się od spektakularnej akcji pomocy uchodźcom z Ukrainy. Obecnie Fundacja Alior Banku rozpoczyna duży projekt edukacji finansowej dzieci i młodzieży, który wesprze na swoich łamach „My Company Polska”.