Woolworth Polska planuje intensywną ekspansję w Polsce

Woolworth
Fot. shutterstock.
Woolworth Polska szykuje się do otwarcia kolejnych sklepów w naszym kraju. Niemiecki operator dyskontów uruchomił w maju trzy placówki handlowe w Krakowie, Poznaniu i Warszawie. Planowane są kolejne lokalizacje.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Obecność Woolworth na polskim rynku spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów. Wprowadzenie marki wywołało duże zainteresowanie, o czym ma świadczyć liczba kupujących, którzy odwiedzili sklepy w dniach otwarcia i w kolejnych dniach funkcjonowania placówek handlowych - zaznacza firma. Woolworth jest zadowolony z wyników i planuje kontynuować rozwój, zapraszając mieszkańców kolejnych miast do swoich sklepów.

Woolworth Polska planuje otwarcie kolejnych sklepów na polskim rynku

Teraz firma planuje ekspansję w takich miastach jak Katowice, Zielona Góra, Łódź i Bełchatów. Portal wiadomoscihandlowe podkreśla, że sieć Woolworth zamierza w ciągu najbliższych miesięcy otworzyć od 15 do 20 nowych sklepów, kontynuując rozwój na polskim rynku.

Radoslav Straka, dyrektor ds. sprzedaży w Woolworth Polska, w komunikacie po pierwszych dniach działania firmy w Polsce zaznacza, że firma ma ambitne plany rozwojowe. Sieć Woolworth oferuje szeroki asortyment produktów codziennego użytku, obejmujący od 8 do 12 tysięcy pozycji na sklep. Celem marki jest zdobycie zaufania i sympatii polskich klientów poprzez uczciwe ceny i wysoką jakość oferowanych produktów.

Maszyna kreatywności [FELIETON]

Historia Woolworth

Warto wspomnieć o historii marki Woolworth, która ma już ponad 140 lat. W 1927 roku w Bremie powstał oddział amerykańskiej F.W. Woolworth Company, a w 1998 roku niemiecka dywizja stała się niezależnym podmiotem. Później firma zmagała się z trudnościami finansowymi, jednak po restrukturyzacji i przejęciu przez Grupę Tengelmann, marka powróciła na rynek i rozpoczęła rozwój.

Jak wskazuje firma: w Polsce sklepy Woolworth będą otwierane głównie w centrach miast, parkach handlowych, centrach handlowych i lokalizacjach wolnostojących. Powierzchnia sprzedażowa sklepów będzie się wahać od 500 do 2000 metrów kwadratowych. Firma ma średnioterminowe plany zwiększenia liczby sklepów do 1000, a długoterminowe do ponad 5000 w Europie.

Woolworth Polska ma nadzieję, że polscy konsumenci docenią ich ofertę i sklepy staną się popularnym miejscem zakupów.

Oto supermoce! Przedstawiamy 100 narzędzi AI, które zmienią biznes. Nowy numer My Company Polskaa

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ