rozmowa

zobacz inne tematy
Google wprowadzi realistyczne video rozmowy. Poczujemy, że rozmówca jest obok nas

Google wprowadzi realistyczne video rozmowy. Poczujemy, że rozmówca jest obok nas

Google wprowadza nową technologię, która może zrewolucjonizować nasze zdalne komunikowanie się. Project Starline, nad którym firma pracuje od kilku lat, ma na celu stworzenie niemal namacalnych rozmów wideo, które zapewnią poczucie realnej obecności drugiej osoby. Do projektu dołączyła teraz firma HP, co ma przyspieszyć rozwój tej innowacji. Dzięki tej współpracy, Project Starline ma trafić na rynek w 2025 roku.

Erasmus, czyli klucz do przedsiębiorczości i innowacji

Erasmus, czyli klucz do przedsiębiorczości i innowacji

Polska ma potencjał do ściągnięcia utalentowanych studentów z całej Europy. Trzeba tylko wykorzystać ich ambicję i zbudować prawdziwą Dolinę Krzemową. O tym, jak to osiągnąć, porozmawiamy podczas debaty organizowanej przez My Company Polska i Fundację Rozwoju Systemu Edukacji.

Dresiary. Jak rzucić wszystko i... zrobić biznes [WYWIAD]

Dresiary. Jak rzucić wszystko i... zrobić biznes [WYWIAD]

Rzuciłyśmy się w nieznane, bo fajnie jest zaryzykować i robić to, o czym marzysz. Wybrałyśmy kosztowny model biznesowy, czyli robimy rzeczy, których nikt jeszcze nie robił. Niemodne, a przez to wyjątkowe – mówią przyjaciółki, założycielki i właścicielki Risk Made in Warsaw Antonina Samecka, dyr. kreatywna i prezeska oraz Klara Kowtun, członkini zarządu.

Nie jestem liderką z żurnala

Nie jestem liderką z żurnala

Gdy 18 lat temu przejmowałam firmę, nie miałam szacunku dla pracowników, uważałam, że to ja, właścicielka, jestem najważniejsza, a inny sposób motywacji niż finansowy dla mnie nie istniał. Dzisiaj wiem, że nic bardziej się nie opłaca niż symetryczna relacja z pracownikami – mówi Małgorzata Bieniaszewska, właścicielka MB Pneumatyka.

Łukasz Chwieduk: Na TikToku będą wszyscy!

Łukasz Chwieduk: Na TikToku będą wszyscy!

Stawki za współpracę z markami na TikToku są zwykle 4-, 5-cyfrowe. Jednak dla mnie to dopiero początek. W przyszłości zamierzam rozkręcić własną markę odzieży sportowej – mówi Łukasz Chwieduk, finalista XII edycji programu „Mam Talent!”, najpopularniejszy piłkarski tiktoker w Polsce.