obuwie
zobacz inne tematyStawiamy na profilaktykę
„To krok dla małego człowieka, ale wielki do odrosłości” – tak brzmi tytuł raportu, opracowanego przez zespół badaczy z Łukasiewicz – Łódzkiego Instytutu Technologicznego pod kierownictwem dr hab. inż. Katarzyny Ławińskiej, którego celem jest poszerzenie wiedzy na temat odpowiedniego doboru obuwia dla prawidłowego rozwoju stóp dzieci.
Buty dla dzieci ruszyły po finansowanie społecznościowe
Wystartowała kampania crowdfundingowa Slippers Family. Firma zajmująca się produkcją zdrowotnego obuwia dla dzieci chce pozyskać 2 mln zł. – Naszym celem jest zostanie liderem w sprzedaży e-commerce obuwia dla dzieci w Polsce – zapowiada Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun i twórca marki Slippers Family. W pierwszym tygodniu trwania kampanii marka zgromadziła ponad 200 tys. zł.
Akardo zwiększa sprzedaż. Polskie buty rzemieślnicze są już dostępne w całej UE
Akardo opublikowało wyniki sprzedaży za I kwartał 2021 roku. Od stycznia do marca br. spółka osiągnęła sprzedaż na poziomie 1 080 500 zł, przed rokiem było to 797 650 zł, co oznacza wzrost o 35 proc. Średnia wartość zamówienia wyraźnie przekroczyła 300 zł.
Obuwie premium z Wadowic podbija Europę. "Chcemy promować tradycyjne szewstwo" [WYWIAD]
Kiedy zakłady szewskie upadają, to szewcy najczęściej zmieniają branżę, a potem niechętnie do szewstwa wracają. W dłuższej perspektywie mamy w planach promowanie tego zawodu, zwłaszcza, że – wbrew powszechnej opinii – szewcy mogą dobrze zarabiać - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Adam Kubarski, prezes Akardo SA.
Buty z drukarki 3D. Nowa technologia już wkrótce w popularnych polskich sklepach obuwniczych
Firma CCC zakupiła drukarkę 3D do szczegółowego prototypowania rozwiązań z zakresu wzornictwa i designu, w tym obuwia, elementów brandingu, wzorów podeszew, bieżników, a także elementów funkcjonalnych lub ozdobnych.
Rusza emisja akcji e-commerce z rzemieślniczym obuwiem. Akardo SA chce pozyskać ponad 1,6 mln zł
Spółka Akardo ruszyła z z drugą emisją crowdfundingową. Spółka planuje pozyskać 1,68 mln zł, które przeznaczy na rozwój działalności zagranicznej – marki Akardo w Czechach i na Słowacji oraz nowego brandu premium Haka Shoes w całej Unii Europejskiej. W planach jest również debiut na NewConnect.
Polskie obuwie rzemieślnicze rusza na podbój Europy. W planach debiut na NewConnect
Akardo SA – e-commerce z rzemieślniczym obuwiem – wyrusza na podbój Europy oraz zapowiada uruchomienie nowej, międzynarodowej marki premium – Haka Shoes. Debiut na NewConnect nastąpi nie wcześniej niż w 2023 roku.
Producent popularnych butów zadebiutuje na giełdzie. Wzrost sprzedaży w pandemii
O Martensach - w Polsce często nazywanych "glanami" - słyszał chyba każdy. Buty sprzedawane od 60 lat stały się symbolem wielu subkultur. Kenny Wilson, prezes firmy Dr Martens, zapowiedział właśnie inwestycję, której zadaniem jest wprowadzenie przedsiębiorstwa na giełdę.
Sztuczna inteligencja w sklepie internetowym CCC. Jak pomoże klientom?
CCC wprowadza wyszukiwanie produktów na podstawie zdjęcia. Klient może teraz zrobić dowolne zdjęcie obuwia czy torebki i za pomocą wyszukiwarki obrazu zobaczyć najbardziej podobne produkty w ofercie sklepu.