marketplace
zobacz inne tematyLokalne działania z globalną perspektywą
Dotarcie do setek milionów klientów i możliwości ekspansji – jakie daje jednolity rynek europejski – to największe zalety e-commerce z perspektywy MSP. Jednak dla wielu polskich przedsiębiorców skala i zakres nowych obowiązków może budzić obawy dotyczące kompetencji czy zasobów. Rozwiązaniem może być współpraca z marketplace, takim jak Amazon, który wyposaża małych i średnich przedsiębiorców w wiedzę i narzędzia otwierające sprzedażowe okno na świat.
Platformy marketplace będą przymuszone do udzielania informacji o dochodach sprzedających
Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy, która będzie implementacją nowego prawa unijnego DAC7. W praktyce doprowadzi do przekazywania informacji o sprzedających do urzędów skarbowych przez platformy marketplace.
Jak zwiększyć sprzedaż na marketplace?
Przygotowaliśmy pięć prostych porad, jak skutecznie poprawić wyniki twojego e-sklepu, który działa na platformie typu marketplace.
Dlaczego warto sprzedawać na marketplace?
Zanim zaczniesz swój własny biznes w e-commerce pomyśl, co chcesz osiągnąć i jak duże pieniądze możesz włożyć na start.
Dlaczego warto sprzedawać na marketplace?
Zanim zaczniesz swój własny biznes w e-commerce pomyśl, co chcesz osiągnąć i jak duże pieniądze możesz włożyć na start. Jeśli nie jesteś CEO sieci Zara, to drugie jest szczególnie ważne jeśli sukces ma być realny.
E-commerce, czyli nie daj się przeszkodom!
W każdym biznesie istnieje wiele zagrożeń, które mogą negatywnie wpłynąć na funkcjonowanie firmy. Nie inaczej jest w e-commerce, przy czym wiele z nich jest mocno nieoczywistych.
Wybierz swój marketplace i sprzedawaj globalnie
Udział platform marketplace odpowiada już za 58 proc. sprzedaży e-commerce i rośnie. Wejście z ofertą na rynki zagraniczne wymaga wiedzy o klientach, znajomości narzędzi, strategii promocyjnej oraz doskonałej obsługi.
Polska firma z rynku e-commerce rzuca wyzwanie gigantom. "Chcemy dać klientom alternatywę"
- W tym dynamicznie zmieniającym się sektorze, jakim jest e-commerce, kluczowy jest również pomysł na siebie. Jako Erli.pl chcemy dać klientom alternatywę, ale musi być ona wysokiej jakości - mówi Adam Ciesielczyk, prezes serwisu. W rozmowie zdradza, jakie plany ma przed sobą firma.
Amazon wymiecie konkurencję po wejściu do Polski? "Nasz rynek e-commerce jest pojemny"
Uruchomienie polskiego sklepu Amazona już niebawem. Tymczasem jak tłumaczy w rozmowie z portalem mycompanypolska.pl Adam Ciesielczyk, prezes Erli.pl - polskiego marketplace`u, krajowy rynek e-commerce jest na tyle obszerny, że znajdzie się na nim miejsce także i dla nowych graczy.
Co każda marka powinna wiedzieć zanim rozpocznie działania w obszarze e-commerce?
Napędzany pandemią polski e-commerce bije kolejne rekordy: według prognoz w 2020 r. wartość tego sektora przekroczy 100 mld zł. Przez Internet regularnie kupuje już 75% konsumentów. Korzystając z tego trendu, marki coraz chętniej wychodzą poza własne domeny online i rozpoczynają sprzedaż na największych platformach jak Allegro czy Amazon.
Marki luksusowe w ogromnym kryzysie. Czy nowy pomysł poprawi ich sytuację?
Rynek dóbr luksusowych pikuje. Konsumenci produktów tej kategorii przywykli do rytuału nabywania ich w sklepach stacjonarnych, a ich producentom przez myśl nie przeszło, aby tę tradycję zastąpić cyfrowym odpowiednikiem. Teraz właściciele marek klasy premium - wraz ze wschodnim gigantem e-handlu, Alibabą - przystąpili do ofensywy.