linie lotnicze
zobacz inne tematyBrama do Europy Środkowej. Wywiad z Adamem Sanockim
Projekt CPK został postawiony z głowy na nogi, czyli po prostu urealniony. Obejmujemy 49 proc. udziałów w spółce CPK-Lotnisko, więc organizacja i zarządzanie nowym lotniskiem będzie całkowicie w polskich rękach. Co do lotniska Chopina na stole jest opcja, w ramach której przestanie ono istnieć. – mówi Adam Sanocki, członek zarządu Polskich Portów Lotniczych S.A.
LOT wprowadza płatności odroczone. Będzie współpracować z fintechem PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia dla swoich pasażerów. Podróżni zyskają możliwość korzystania z systemu odroczonych płatności PayPo oraz wymiany zgromadzonych mil lojalnościowych z programu Miles & More na pokrycie kosztów taryfy biletu.
Ryanair reaguje na zarzuty Zbigniewa Preisnera. "Nie mieliśmy wpływu na opóźnienie"
Opóźnienie lotu, o którym napisał Zbigniew Preisner nastąpiło z winy ATC (Kontrola ruchu lotniczego - red.), które w miniony weekend spowodowało poważne zakłócenia w całej Europie. Nie mieliśmy na tę sytuację wpływu - przekazuje naszej redakcji biuro prasowe Ryanaira.
Wizz Air przesadził. Firma anulowała bilety kupione na promocji
Prezes UOKiK stawia zarzuty węgierskiej firmie Wizz Air. Przewoźnik najpierw ogłosił wielką, urodzinową promocję, w której sprzedawał bilety za 35 zł, a potem je... anulował.
Paraliż na lotniskach w Europie: strajki pracowników
Strajki kolejnych grup zawodowych na całym świecie są już wpisane w naszą najbliższą przyszłość. Pensje pracowników tracą siłę nabywczą.
LOT stawia na kierunki turystyczne. Siatka połączeń o połowę mniejsza
Tego lata branża lotnicza będzie stopniowo odbudowywać się po pandemii. LOT zaoferuje pasażerom ponad 100 kierunków w Europie, przywróci także wybrane połączenia do Ameryki Północnej i Azji. Ze względu na pandemię i zmniejszony popyt na podróżowanie, siatka połączeń będzie realizowana w ok. 50 proc. w stosunku do lata 2019 roku.
IATA: transport lotniczy odbuduje się dopiero w 2024
IATA - Zrzeszenie Międzynarodowego Transportu Lotniczego - przewiduje, że w przypadku przemysłu lotniczego powrót do statystyk sprzed pandemii zajmie co najmniej cztery lata. Z najnowszych prognoz wynika, że w 2020 roku straty linii lotniczych wyniosą ponad 84 mld dolarów.