krzysztof stanowski
zobacz inne tematyTysiąc złotych dziennie za leżenie na plaży. Stanowski i nietypowy pomysł na promocję Kanału Zero
Kanał Zero rozpoczął działalność. Jego twórca, Krzysztof Stanowski, wraz z głównym partnerem - RocketJobs, wpadli na nietypowy pomysł na promocję. Szukają osoby do pracy za tysiąc złotych dziennie polegającej na oglądaniu programów Kanału Zero.
Stanowski o przyszłości KS: "W TOP400 jest 307 filmów z moim udziałem. Więcej nie będzie"
Kanał Sportowy, początkowo dedykowany tematyce sportowej, zdobył sporą popularność na YouTube. Założony w 2020 roku przez znaną czwórkę pasjonatów sportu, szybko zgromadził ponad milion subskrybentów. Platforma przynosząca ogromne zyski obecnie zmaga się ze sporym kryzysem wizerunkowym.
Grupa Wielton o gali MMA VIP 4 w Wieluniu. "Nie wspieramy tego projektu" [TYLKO U NAS]
5 marca w Wieluniu ma odbyć się gala MMA VIP 4, w promocję której zaangażowany jest Andrzej Z. ps. "Słowik". "Nie wspieramy tego projektu" - komentują przedstawiciele firmy Wielton.
Krzysztof Stanowski: Umiem wsadzać kij w mrowisko. Nawet gdy przesadzę, zwykle robi się dobrą zabawa
Telewizja powoli umiera, co roku traci widzów i nic w tym nie pomogą zaklęcia starych biznesowych misiów. Przyszłość to streaming. Ten rok zamkniemy z przychodami 3–4 razy większymi niż poprzedni – mówi Krzysztof Stanowski, szef Grupy Weszło i współzałożyciel Kanału Sportowego.
Wojna o media
Telewizja powoli umiera – twierdzi Krzysztof Stanowski. I pewnie po części ma rację. Tradycyjna, linearna telewizja jest w kryzysie, który w dłuższym terminie zagraża jej istnieniu.
Nowe biuro Google, szczepienia, KTS Weszło. Najchętniej czytane teksty października
Prezentujemy podsumowanie najchętniej czytanych tekstów w październiku.
Zbiórka KTS Weszło bez rekordu, ale z imponującym wynikiem
Rekordu szybkości zakończenia zbiórki crowdfundingowej nie ma, ale właściciele KTS Weszło mają powody do radości Firma zebrała maksymalną dopuszczalną kwotę 4,5 mln złotych.
"Football manager na żywo". Czy KTS Weszło pobije dziś crowdfundingowe rekordy?
Sportowa spółka, której twarzą jest Krzysztof Stanowski, w środę 13 października punktualnie o 18:15 startuje na platformie Emiteo.pl z emisją swoich akcji. Zbiórka ma szansę znaleźć się wśród rekordowo szybkich kampanii polskiego crowdfundingu - do tej pory chęć zainwestowania w klub zgłosiło ponad 15 tys. osób, które zadeklarowały łącznie niemal 30 mln zł.