EY

zobacz inne tematy
Jak wykorzystać AI w cyberbezpieczeństwie firmy

Jak wykorzystać AI w cyberbezpieczeństwie firmy

Sztuczna inteligencja staje się nieodzownym narzędziem w arsenale firm dążących do zapewnienia sobie najwyższego poziomu cyberbezpieczeństwa. AI stanowi już 59% wszystkich patentów cybernetycznych i należy do najpopularniejszych przedmiotów badań związanych cyberbezpieczeństwem od 2017 roku. Jednak na kwestiach ochrony zasobów firm jej potencjał się nie kończy - uważają eksperci EY.

Liderzy biznesowego jutra

Liderzy biznesowego jutra

Konkurs EY od 21 lat honoruje najlepszych przedsiębiorców w Polsce. Ostatnia edycja pokazuje, że nasi rodzimi założyciele firm są coraz silniejsi. Nie tylko w Polsce, ale też na świecie.

Wyścig na AI. Już połowa firm produkcyjnych wdraża nowe rozwiązania

Wyścig na AI. Już połowa firm produkcyjnych wdraża nowe rozwiązania

Przedsiębiorstwa zajmujące się produkcją przemysłową coraz odważniej implementują sztuczną inteligencję, aby wykorzystać jej transformacyjny potencjał. Z badania EY – CEO Outlook Survey – wynika, że już teraz blisko połowa przedsiębiorstw z tego sektora (49%) aktywnie inwestuje w rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji.

Awanse w kancelarii EY Law

Awanse w kancelarii EY Law

Magdalena Kasiarz dołączyła do grona Partnerów, natomiast Joanna Gałajda, Dariusz Kryczka, Andrzej Laprus, Piotr Podsiadło i Tomasz Ziomek awansowali na stanowisko Counseli w kancelarii EY Law.

NajlepieEY posłuchaj: Miejski górnik o blaskach i cieniach przedsiębiorczości [PODCAST]

NajlepieEY posłuchaj: Miejski górnik o blaskach i cieniach przedsiębiorczości [PODCAST]

Co triathlon ma wspólnego z recyclingiem? Jak firma z Grodziska Mazowieckiego urosła w międzynarodowy konglomerat obecny w kilkudziesięciu krajach? Paweł Jarski, prezes i założyciel Elemental Holding rozmawia z Magdaleną Wierzchowską o tym jak wejście w biznes odzyskiwania metali rzadkich umożliwiło mu rozwinąć przedsięwzięcie na skalę światową.

Ruszają zgłoszenia do 21. edycji konkursu EY

Ruszają zgłoszenia do 21. edycji konkursu EY

Już od 8 maja można zgłaszać przedsiębiorców, którzy walczyć będą o tytuł EY Przedsiębiorca Roku 2023. Rusza 21. edycja międzynarodowego konkursu, w którym niezależne jury wybierze wyróżniającego się przedsiębiorcę lub przedsiębiorczynię - osobę która w następnym etapie będzie reprezentować Polskę podczas międzynarodowego finału konkursu EY Entrepreneur of the Year.

W pandemii EY zdał egzamin z relacji wewnątrz firmy

W pandemii EY zdał egzamin z relacji wewnątrz firmy

Dodatkowe dni wolne, doposażenie stanowiska pracy w domu i rozwój relacji w zespołach, a także certyfikaty poprawiające kompetencje, możliwość realizacji własnych innowacyjnych pomysłów, wolontariat, promocja różnorodności oraz wsparcie zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami – to tylko niektóre sposoby, jakimi EY przyciąga pracowników.

Flexee z nową usługą - pensję można mieć na koncie zanim skończy się miesiąc

Flexee z nową usługą - pensję można mieć na koncie zanim skończy się miesiąc

Startup Flexee wprowadza na rynek nową usługę. Do tej pory, jeśli dwudziestego zabrakło nam pieniędzy, to mogliśmy pożyczyć pieniądze od znajomych, poprosić o zaliczkę w pracy (o ile było to w ogóle możliwe) czy też skorzystać z chwilówki. Jak mówią twórcy Flexee, teraz wystarczy wziąć do ręki telefon, skorzystać z ich aplikacji i po chwili pieniądze wylądują na naszym koncie.

Zielona transformacja i walka o talenty. Banki szykują się na nowe wyzwania

Zielona transformacja i walka o talenty. Banki szykują się na nowe wyzwania

Dziś instytucje finansowe nie martwią się o pandemię. Główne problemy dopiero nadejdą. Brak zdolnych ludzi do pracy, wyzwania związane z zieloną transformacją oraz nadchodzące stopy procentowe, które mogą poważnie zagrozić stabilności niektórych banków to dziś wyzwania, o których się mówi - wynika z debaty podsumowującej Europejski Kongres Finansowy.

Klient w cyfrowym świecie. Jak zapewnić spójne doświadczenie w środowisku omnikanałowym?

Klient w cyfrowym świecie. Jak zapewnić spójne doświadczenie w środowisku omnikanałowym?

Pandemia dramatycznie wpłynęła na wykorzystanie cyfrowych kanałów interakcji z klientami. Obok istniejących kanałów pojawiły się nowe, które jeszcze zwiększyły skalę wyzwań. Cyrkulacja pomiędzy nimi będzie wciąż przybierać na sile, dlatego coraz istotniejsze staje się dostarczanie konsumentom spójnego, omnikanałowego doświadczenia.

Zmiany na rynku automotive. Co trzeci przedsiębiorca chce kupić auto przez Internet

Zmiany na rynku automotive. Co trzeci przedsiębiorca chce kupić auto przez Internet

Jak wynika z badania przeprowadzonego na potrzeby raportu „Auto w sieci” Santander Consumer Multirent – już niemal co trzeci przedsiębiorca zdecydowałby się na kupno samochodu całkowicie przez Internet. Najistotniejszą rolę przy podejmowaniu decyzji o zakupie auta w sieci odgrywają niska cena pojazdu i dobre warunki leasingu.

Raport Transformesi. Nie bądź w tyle, bądź digital

Raport Transformesi. Nie bądź w tyle, bądź digital

Cyfryzacja pozwoli nam nie tylko zachować dotychczasowych klientów, ale też zyskać nowych. Cyfrowo możemy tworzyć nowe produkty, modele biznesowe, ciąć koszty w procesach. Pierwsze efekty widoczne są bardzo szybko. Przedstawiamy ciekawe przykłady digitalizacji.

Ile zarabiają polscy prezesi?

Ile zarabiają polscy prezesi?

Prezesi firm notowanych na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w 2019 roku zarabiali najczęściej 100 tys. złotych miesięcznie. Jak wynika z raportu EY, z roku na rok ta kwota jest coraz wyższa.

Klienci (jeszcze) nie wrócili do centrów handlowych. Najnowszy raport zmian w zachowaniach konsumenckich

Klienci (jeszcze) nie wrócili do centrów handlowych. Najnowszy raport zmian w zachowaniach konsumenckich

Jak wynika z raportu EY „Czy w pandemii centra są handlowe? Analiza obrotów, odwiedzalności i ich wzajemnych zależności w centrach handlowych w Polsce” przygotowanego przy współpracy z Mastercard i Top-Key, pod koniec wakacji odwiedzalność centrów handlowych była na poziomie 87 proc. frekwencji notowanej na początku roku.