ekg2023
zobacz inne tematyCzy firmy mierzą się z największym kryzysem od wielu lat? Wywiad z Arturem Stańcem
Nie jest jeszcze przesądzone, na ile będziemy mieli do czynienia z prawdziwym kryzysem, a na ile z długotrwałym spowolnieniem. Przedsiębiorcy z pewnością mierzą się z sytuacją trudną i nietypową - przekonuje Artur Staniec, dyrektor zarządzający w Simon-Kucher & Partners.
Firmowe dane są jak ubrania zalegające w szafie? Wywiad z Michałem Zimińskim
Jak przeprowadzić badanie klienckie? Przede wszystkim powinniśmy zastanowić się, czy takiego badania rzeczywiście potrzebujemy. Zastanowienie się na wczesnym etapie, do czego potrzebne nam są zebrane w ten sposób dane, mocno ułatwi ich późniejszą analizę - przekonuje Michał Zimiński, Revenue Management Expert, Simon-Kucher & Partners.
ESG to rewolucja w podejściu do biznesu czy po prostu nowy CSR? Wywiad z Katarzyną Dubno
ESG tworzy nowe ekosystemy związane ze zmianą modeli biznesowych. Zwrot ku zrównoważonemu rozwojowi - ta "zielona rewolucja" - to jeden z najważniejszych etapów w historii ekonomii - przekonuje Katarzyna Dubno, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych i Ekonomiki Zdrowia, Adamed Pharma S.A.
Sprzedaż firmy z coraz większymi problemami. Rozmowa z Łukaszem Targoszyńskim, Baker McKenzie
- Co najmniej kilka czynników wpływa na to, że coraz trudniej jest sprzedać firmę w Polsce - mówi Łukasz Targoszyński, Baker McKenzie. Najpierw pojawiła się pandemia, która mocno zmieniła podejście funduszy inwestycyjnych do przejęć.
Jakie błędy popełniają firmy podczas cyfrowej transformacji? Wywiad z ekspertami Unity Group
W procesie cyfryzacji kluczowe jest zdefiniowanie celów, jakie firma chce osiągnąć dzięki transformacji. Warto pomyśleć również o nawiązaniu współpracy ze specjalistami, bo bez odpowiednich fachowców digitalizacja się po prostu nie uda - przekonują Dominik Janes, Managing Partner w Unity Group oraz Tomasz Gutkowski, Head of business development, Commerce Platforms w Unity Group.
Czy polscy klienci przyzwyczaili się do zmian cenowych? Rozmowa z Tomaszem Stecem
Twierdzenie, że konsumenci przestali zwracać uwagę na podwyżki jest bardzo kontrowersyjną tezą. Na pewno liczba podwyżek oraz wysoka inflacja spowodowały, że klientom trudniej zorientować się, jaka powinna być "właściwa" cena - przekonuje Tomasz Stec, Partner Simon-Kucher & Partners.
Większość przedsiębiorców już wie, że nie uniknie zrównoważonego rozwoju
- Każdy przedsiębiorca powinien wiedzieć, że zrównoważony rozwój to coś, czego nie da się uniknąć - mówi Jacek Łukaszewski, prezes Schneider Electric na obszar Europy Środkowo-Wschodniej.
Jak budować nowoczesną organizację w oparciu o idee ESG? Wywiad z Dariuszem Sokulskim
Pracownicy chcą pracować w firmach, które dbają o środowisko i społeczeństwo, a konsumenci wybierają marki mające misję. Wdrażanie strategii ESG niesie ze sobą wiele korzyści - mówi Dariusz Sokulski, dyrektor działu efektywności energetycznej, Siemens Polska.