Beesfund
zobacz inne tematyODPOCZNIJ S.A. rozpoczyna publiczną emisję akcji. Mikrohotele przypadną do gustu Polakom?
Emisja akcji spółki przez crowdfunding udziałowy startuje 6 września na platformie Beesfund. Za projekt odpowiadają Bartłomiej Kraciuk oraz Nikodem Rozbicki.
Ruszyła emisja akcji spółki Columbus Polska SA, która chce pozyskać 1,7 mln zł na dalszy rozwój
Kawowy biznes oparty na zasadach Fairtrade, „konfigurator smaku” i przyjazne technologie zakupowe, kapsuła eteryczna oraz działania edukujące rynek i konsumenta – to główne cele spółki Columbus Polska SA, która 23 marca br. ruszyła z kampanią crowdinvestingową. We współpracy z platformą Beesfund planuje ona pozyskać 1,7 mln zł, które przeznaczy na dalszy rozwój swojej kawowej marki Qethereal.
Sprawiedliwy handel kawą chcą połączyć z nowymi technologiami. Polska spółka zapowiada crowdfunding
W drugiej połowie marca 2022 roku wystartuje kampania crowdfundingowa spółki Columbus Polska. Pod koniec ubiegłego roku firma zadebiutowała na polskim rynku kawy marką Qethereal. Firma w swoim działaniu łączy filozofię Fairtrade oraz proekologiczne podejście z innowacyjnymi rozwiązaniami wspierającymi sprzedaż.
Deli2 niebawem rozpocznie kampanię crowdinvestingową. W planach również debiut na NewConnect
Deli2 – spółka z rynku delikatesów premium z Bartoszem Kazimierczukiem na czele – jeszcze w tym kwartale rozpocznie kampanię crowdinvestingową. Celem emisji akcji jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój marki. Docelowo spółka zależna notowanego na GPW Tower Investments ma w planach debiut na NewConnect.
Rusza emisja akcji Pets Diag S.A. Spółka chce pozyskać milion złotych
Pets Diag S.A., firma z branży diagnostyki weterynaryjnej, rozpoczęła publiczną emisję akcji na platformie Beesfund o wartości niemal 1 mln zł. Startup z Katowic, jako jedyny na świecie, wykonuje badanie EHAA, które określa kondycję zdrowotną i tendencje chorobowe czworonoga na podstawie analizy jego sierści.
Adamaszek: "Rynek męskich kosmetyków jest w Polsce bardzo zaniedbany. Chcę to zmienić" [WYWIAD]
Polski rynek męskich kosmetyków stanowi kopię rynku damskich kosmetyków, tyle że sprzed dwudziestu lat. Mnóstwo osób jest przekonanych, że mężczyźni nie używają kosmetyków, a jeśli już używają to takie z niższej półki, do 40 zł - mówi Maciej Adamaszek, twórca marki męskich kosmetyków True Men Skin Care.
Wystartował Browar Jastrzębie. To efekt zbiórki na platformie crowdfundingowej
W czerwcu br. oficjalnie wystartował Browar Jastrzębie. Jego uruchomienie było możliwe dzięki przeprowadzeniu w 2018 roku zbiórki na platformie Beesfund. Teraz twórcy browaru uruchomili kolejny projekt.
Kosmetyki dla mężczyzn idą po crowdfunding. Polska marka chce zebrać 1,5 mln zł
FerrumLabs S.A., właściciel nowej marki pielęgnacyjnej premium dla mężczyzn - True™ men skin care - zapowiada na czerwiec emisję crowdinvestingową. Planowane w ramach emisji finansowanie na poziomie niemal 1,5 mln zł, FerrumLabs chce przeznaczyć m.in. na zwiększenie skali produkcji i rozszerzenie asortymentu.
Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati
Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.
TOP 10: Ranking największych akcji crowdfundingowych w Polsce w I kwartale 2021
Prawie 30 mln złotych zebrały firmy na polskich platformach crowdfundingowych od początku roku. Prezentujemy unikalne zestawienie 10 największych zbiórek.
Biogo idzie w crowdfunding. Czy inwestorzy zaufają firmie z branży zdrowej żywności?
Sklep internetowy biogo.pl rozpoczął emisję akcji w ramach tzw. crowdfundingu. Celem spółki jest mocna ekspansja w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Boom na crowdfunding udziałowy. Rekordowe półrocze mimo pandemii
W ciągu 6 miesięcy emitenci na platformie Beesfund zebrali ponad 16 mln zł, a w sumie, od roku 2012, ponad 50 mln zł. To rekordowy wynik.
Inwestycje dla ludu. Jak zarobić na pomysłach polskich przedsiębiorców
Crowdfunding nie jest sposobem na stabilne przychody. To raczej inwestycje obliczone na łut szczęścia, z których statystycznie większość się nie powiedzie, ale kilka może znacznie wynagrodzić poniesione ryzyko. W kryzysie ten sposób inwestowania ma się świetnie.