Biogo idzie w crowdfunding. Czy inwestorzy zaufają firmie z branży zdrowej żywności?
![fot. materiały prasowe](/images/5910/5c0a383ea9458c21b42afbd8b53eed2d.webp)
Firma oprócz sklepu internetowego posiada również sieć sklepów stacjonarnych, pełniących dodatkowo funkcję profesjonalnych centrów dietetycznych. Nabywcami oferty Biogo są głównie osoby ceniące produkty naturalne, prowadzące zdrowy styl życia i takie, którym zależy na zmianie złych nawyków żywieniowych.
- W ostatnich miesiącach sklepy internetowe, szczególnie te oferujące zdrową żywność, rozwinęły się na niespotykaną wcześniej skalę. Mamy też więcej czasu na decydowanie o zakupie produktów dobrej jakości, co przekłada się na wybieranie składników ekologicznych, pochodzących ze sprawdzonych źródeł i posiadających rzetelne certyfikaty - mówi Tomasz Kosowski CEO Biogo.
Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła rozpocząć ekspansję na rynki zagraniczne, stworzyć autorską linię ekoproduktów, wdrożyć platformę marketplace, a także otworzyć sklepy stacjonarne w największych aglomeracjach w kraju. Istotnym celem emisji akcji jest również poszerzenie działań promocyjnych oraz stworzenie aplikacji mobilnej, jeszcze bardziej ułatwiającej zakup ulubionych produktów.
- Jako lider e-commerce w branży zdrowej żywności w Polsce chcemy szerzyć naszą misję na kolejne kraje - na początku koncentrujemy się na rynku niemieckim oraz francuskim. W dobie pandemii widzimy też dużą szansę na pozyskanie dobrych lokalizacji stacjonarnych, aby nasi dietetycy kliniczni mogli dzielić się wiedzą ekspercką z klientami, a klienci - odbierać zamówienia internetowe bezpłatnie - dodaje Tomasz Kosowski.
Jak deklarują przedstawiciele firmy, każdy rok finansowy spółka zamyka przychodem min. o 42 proc. wyższym niż w roku go poprzedzającym i w obecnym czasie utrzymuje tę dynamikę. Docelowo firma chce wejść na rynek NewConnect w ramach Giełdy Papierów Wartościowych. Ma się to wydarzyć w ciągu 2-3 lat. Dodatkowo firma chce wypłacić dywidendę w 2023 roku.