112
Logo - jak je zrobić?
Logo to nie tylko estetyczny znak, który ma się kojarzyć z firmą, ale przede wszystkim wizualizacja ducha firmy.
Data publikacji: 31.08.2020
Przedsiębiorczości można i trzeba się uczyć od małego, ale nie da się tego zrobić, wykuwając na blachę rodzaje podatków. To bardziej kwestia kształtowania charakteru niż wiedzy ekonomicznej. Tylko jak to połączyć?
Małgorzata Fiejdasz-Kaczyńska
112
Logo to nie tylko estetyczny znak, który ma się kojarzyć z firmą, ale przede wszystkim wizualizacja ducha firmy.
115
Po co płacić, skoro można to coś mieć za darmo? – myśli wielu menedżerów. To błąd, szczególnie gdy mowa o bezpieczeństwie. Nie warto na nim oszczędzać, bo straty, na jakie się narażamy, mogą być ogromne. Hakerzy i nieuczciwa konkurencja nie mają litości.
118
Jak co miesiąc przedstawiamy najważniejsze zmiany w przepisach gospodarczych.
120
„Graliśmy uczciwie: ty oszukiwałeś, ja oszukiwałem – wygrał lepszy”. To zdanie zawierające głęboką życiową mądrość wypowiada Wielki Szu grany przez Jana Nowickiego w filmie pod tym samym tytułem.
122
Marzysz o nowym aucie? To najlepszy moment na zakupy! Pandemia Covid-19 sprawiła, że popyt na samochody spadł w porównaniu z 2019 r. nawet o kilkadziesiąt procent. Nic dziwnego, że poszczególne marki prześcigają się w kuszeniu klientów.
125
Polska marka samochodów elektrycznych, kolejny SUV Toyoty, a także lifting Opla Insignia - przedstawiamy najważniejsze newsy motoryzacyjne.
126
Nissan to jedna z tych marek, którą – po części słusznie – uważa się za prekursora na rynku SUV-ów. W 2006 r. firma pokazała Qashqaia, który przebojem zdobył rynek kompaktowych aut tej klasy, zaś cztery lata później z równie dużym sukcesem rozpoczęła sprzedaż mniejszego, miejskiego Juke’a. W obecnej generacji oba te modele zyskały na uniwersalności i nadal są na topie, mimo że przez lata dorobiły się wielu konkurentów.
128
Dom Towarowy Braci Jabłkowskich był przed wojną najbardziej luksusowym sklepem w Europie Środkowej. Jego twórca, Józef, okazał się nie tylko geniuszem biznesu, ale też doskonałym znawcą ludzkiej psychiki, od którego mogliby się uczyć współcześni spece od marketingu.
132
Większość firm ignoruje podstawowy, najmniejszy element działalności biznesowej – zmianę ludzkiego zachowania. By przekształcić firmę, potrzeba, aby ludzie zaczęli robić coś innego niż to, co robią obecnie. By to zrozumieć, trzeba mieć umysł początkującego.
136
Dlaczego jedni sięgają szczytów, a inni siedzą okopani w jednym miejscu, bez widoków na zmianę? Prawdopodobnie ci pierwsi wzięli sprawy we własne ręce. Podpowiadamy, jak to zrobić.
138
Jak co miesiąc przedstawiamy przegląd najciekawszych gadżetów.
139
Wiele krajów prowadzi świadomą politykę redukcji szkód zdrowotnych wywołanych paleniem tytoniu. W Polsce np. od maja obowiązuje zakaz sprzedaży papierosów mentolowych.
140
Nad jakimi wydarzeniami redakcja "My Company Polska" objęła patronat?
143
Jakiś czas temu z lekkim niepokojem skonstatowałem, że podczas oglądania familijnych seriali utożsamiam się z… dziadkami. Ich punkt widzenia wydaje mi się najsensowniejszy, problemy – bliskie, teksty – najzabawniejsze, a działania – jedynie słuszne.