Okazja prosto z salonu
Fot. materiały prasoweW Polsce czas wyprzedaży to zwykle końcówka jednego, a później pierwszy kwartał kolejnego roku. To tzw. promocje rocznikowe na samochody, które nie znalazły kupców w minionym roku kalendarzowym. Tym razem jest inaczej. Akurat w chwili, gdy na rynek trafiają modele w nowych specyfikacjach i z nowych roczników, handel niemal zamarł, a na placach pozostały tysiące samochodów, które czekają na klientów. W skali całej Europy to nawet miliony samochodów. Nic zatem dziwnego, że producenci poszukują skutecznych sposobów, by przyciągnąć nabywców. Najlepszym, przynajmniej w naszym kraju, są rabaty, które w niektórych przypadkach sięgają kilkudziesięciu procent wyjściowej ceny. Wiele firm kusi nie tylko żywą gotówką, lecz również dodatkami: wyposażeniem, tanim ubezpieczeniem czy atrakcyjnym finansowaniem.
Nowe auta sprzed kilku lat
Zacznijmy jednak od modeli dostępnych ze sporymi rabatami. Największe będą oczywiście w przypadku samochodów wyprodukowanych w poprzednich latach. Okazuje się, że nie są to tylko auta z 2019 r. Wertując internetowe oferty, można bowiem dotrzeć do starszych aut, które jednak nadal mają zerowy przebieg. O przykłady nie trudno. Formalnie 4-letnią (lecz nową) limuzynę Alfa Romeo Giulia można kupić za mniej niż 140 tys. zł i to z bogatym wyposażeniem i mocnym, a oszczędnym dieslem 2.2. Za niewiele ponad 100 tys. zł można też mieć...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska
Więcej możesz przeczytać w 9/2020 (60) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.