Supercar Blondie - od 300 do ponad 45 mln fanów. Co się kryje za jej sukcesem?

Supercar Blondie
Supercar Blondie / Fot. Facebook.com/supercarblondie
Alex Hirschi, czyli Supercar Blondie, to wielka gwiazda mediów społecznościowych. Odnosi też gigantyczne sukcesy jako twórca treści w branży motoryzacyjnej.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Supercar Blondie zaczynała karierę jako dziennikarka telewizyjna i radiowa. Pracowała w Dubaju, więc na co dzień widziała wiele supersamochodów. Zaczęła więc publikować ich zdjęcia na Instagramie. Było to w 2015 r., kiedy miała zaledwie 300 obserwujących. A teraz?

Teraz przyciąga uwagę milionów ludzi z całego świata, a jej filmy już dawno temu wypracowały łącznie ponad miliard wyświetleń. 

Sprawdź też: Gal Gadot to nie tylko aktorka. Ma swoją firmę

Tajemnica sukcesu? Ot, ciężka praca. Alex wspomina w wywiadzie dla brytyjskiego magazynu GQ, że wraz z mężem pracowała nad rozwojem kanału przez ponad trzy lata. Codzienna praca sprowadzała się do nagrywania, edytowania, wgrywania na serwery, odpowiedniego oznaczania postów, a także kontaktu z fanami i firmami, które później stały się też reklamodawcami i sponsorami.

Przez ponad trzy lata pracowała codziennie, bez urlopu, bez wolnych weekendów, bez dłuższych przerw. "To było burtalne. Ale za każdym razem, gdy prowadzę nowy supersamochód, uwielbiam to uczucie i przypomina mi to, jak duże mam szczęście" - mówi Supercar Blondie. 

Supercar Blondie, czyli od procesji supersamochodów z eskortą helikopterów po jazdę w otoczeniu kuloodpornych Maybachów

Trudno wskazać coś, czego jeszcze nie zrobiła Supercar Blondie. Alex miała bowiem okazję jeździć i po torze u boku Stiga, legendy programu TopGear, i prowadzić Batmobil, który wystąpił w "Batmanie" z 1989 roku z Michaelem Keatonem w roli głównej.

Nie ma też chyba supersamochodu, którego Alex by nie przetestowała. Ferrari 488 Spider, Lamborghini Huracan, Mercedes AMG GT S czy Bentley Continental GT3-R? To dla niej dzień jak co dzień. A nawet nic szczególnego. 

Zresztą, oto kilka filmów z jej wyczynów:





Powyższe filmy mają odpowiednio 18, 16 i 13 mln wyświetleń - a to tylko YouTube. Filmy Supercar Blondie na Facebooku generują nawet po 200, 300 i 400 mln wyświetleń!

Alex to bardzo, bardzo zamożna influencerka

Serwis gocompare.com oszacował wartość jednego posta Supercar Blondie na ok. 25 tys. dol. Do tego wrzuca filmy na YouTube, gdzie ma już 5,67 subskrypcji. Jeśli podliczymy wszystkich obserwujących Alex, jest to już ponad 45 mln ludzi na całym świecie. 

Zobacz również: Tiktokerzy

Jeśli ktoś jeszcze zastanawia się czy warto postawić na karierę influencera, odpowiedź nasuwa się sama. Jednocześnie warto stawiać na markę globalną i komunikację w j. angielskim. To jedyny sposób, aby zapewnić sobie szansę na duże zasięgi, a co za tym idzie - miliony obserwujących. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ